zerwana sruba - patenty?

Data: 2012-03-12 16:10:16
Autor: Bartek
zerwana sruba - patenty?
No to..... powiem co i jak:)
w dniu kiedy sciągałem pokrywę nie miałem czasu - i jak zobaczyłem co się dzieje zostawiłem temat.

po napisaniu na grupę, do garazu.
biorę śrubę w palce... i wykręcam.
drugą..... tak samoo:)
pięknie. :) ktoś we wloszech pomyslal produkujac to w ten sposob - obie sruby urwaly sie w miejscu gdzie gwint sie konczy, dalej jest nie gwintowana czesc.

dzisiaj kupilem sruby 8.8 i idę montować.;)

jeszcze muszę dokręcić to z moca ~8, ale bez klucza.... ;) dam radę.

dzięki za pomoc.

pewnie sie przyda innym jak będą szukać.

--
Pozdrawiam, Bartek

zerwana sruba - patenty?