zerwanie achillesa

Data: 2009-03-16 09:55:38
Autor: qlphon
zerwanie achillesa
Zerwałem achillesa. Jestem już po operacji i chodzę Czy ktoś z koleżanek, kolegów miał podobny przypadek. Czy ktoś po takim urazie może znowu nurkować w płetwach ?

przy żabce to ścięgno mocno pracuje
jesli kopiesz "tradycynie" (nie po dirowsku) - znacznie mniej

[troche OT]
ostatnio przy wolnym pływaniu (w zasadzie sterowanie pozycją w prądzie*)
bawiłem sie żabką ale wykonywaną górną powierzchnia płetwy (kolana do środka)
wtedy achilles chyba w ogóle nie pracuje

*byłem  przeważony na tyl (dół) i w ten sposób dynamicznie sie równoważyłem
( spora składowa pionowa przy takim ruchu)

zerwanie achillesa