zerwanie leasingu

Data: 2010-02-28 20:16:08
Autor: WW3
zerwanie leasingu
Witam

Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

Data: 2010-02-28 19:17:26
Autor: to
zerwanie leasingu
WW3 wrote:

Witam

Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

Przeczytaj tą umowę to się dowiesz.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-28 20:40:45
Autor: V-Tec
zerwanie leasingu
WW3 pisze:
Witam

Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

przeczytaj umowę.

--
Pozdr,
W.

Data: 2010-02-28 20:56:08
Autor: WW3
zerwanie leasingu
WW3 pisze:
> Witam

przeczytaj umowę.

Przeczytalbym gdybym mial. Nie mam. Chce wiedziec czy jak wezme samochod i po
roku mi sie znudzi to czy moge go oddac tracac wplate wlasna i raty, czy cos
jeszcze mi grozi?

Data: 2010-02-28 21:16:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
zerwanie leasingu
WW3 pisze:
WW3 pisze:
[...]

Nie jesteśmy w stanie ocenić kto da Ci leasing i jakiej treści będzie umowa.

Seco

Data: 2010-02-28 21:51:38
Autor: ksoniek
zerwanie leasingu
[...]

1) w jakiej firmie chcesz dostać?
2) co to znaczy - znudzi ci się?
3) co się dzieje z pojazdem? oddajesz go leasingodawcy? czy sprzedajesz?
4) można sprzedać leasing (inaczej odstąpić komuś)

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Data: 2010-02-28 22:01:29
Autor: WW3
zerwanie leasingu

1) w jakiej firmie chcesz dostać?

Jeszcze nie wiem, myslalem o EFL.

2) co to znaczy - znudzi ci się?

Normalnie, juz nie bede chcial nim jezdzic i placic.

3) co się dzieje z pojazdem? oddajesz go leasingodawcy? czy sprzedajesz?

Najlepiej chcialbym oddac.

4) można sprzedać leasing (inaczej odstąpić komuś)

Jak sie znajdzie ...

Data: 2010-02-28 23:01:16
Autor: cef
zerwanie leasingu
WW3 wrote:

Normalnie, juz nie bede chcial nim jezdzic i placic.

W wiekszości przypadków możesz oddać, ale płacić
musisz nadal. Chyba nie o tym myslałeś :-)

Data: 2010-02-28 23:25:21
Autor: Bydlę
zerwanie leasingu
On 2010-02-28 20:16:08 +0100, "WW3" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> said:

Witam

Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

To, co będzie zapisane w umowie plus kc.
Zapytaj firmę, która ewentualnie chciałaby z tobą podpisać umowę.

--
Bydlę

Data: 2010-03-01 08:35:14
Autor: Pan Piskorz
zerwanie leasingu
Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

Nic nie grozi.
Prawdopodobnie będziesz musiał zapłacić sumę pozostałych czynszy
zdyskontowaną na moment zerwania umowy, pewnie jakieś opłaty karne, koszty monitów, windykacji itp.
Powyższa suma zostanie pomniejszona o kwotę, jaką firma leasingowa otrzyma ze sprzedaży pojazdu.

Na zdrowie  ;-)
P.

zerwanie leasingu