zerwanie leasingu

Data: 2010-02-28 20:40:45
Autor: V-Tec
zerwanie leasingu
WW3 pisze:
Witam

Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

przeczytaj umowę.

--
Pozdr,
W.

Data: 2010-02-28 20:56:08
Autor: WW3
zerwanie leasingu
WW3 pisze:
> Witam

przeczytaj umowę.

Przeczytalbym gdybym mial. Nie mam. Chce wiedziec czy jak wezme samochod i po
roku mi sie znudzi to czy moge go oddac tracac wplate wlasna i raty, czy cos
jeszcze mi grozi?

Data: 2010-02-28 21:16:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
zerwanie leasingu
WW3 pisze:
WW3 pisze:
[...]

Nie jesteśmy w stanie ocenić kto da Ci leasing i jakiej treści będzie umowa.

Seco

Data: 2010-02-28 21:51:38
Autor: ksoniek
zerwanie leasingu
[...]

1) w jakiej firmie chcesz dostać?
2) co to znaczy - znudzi ci się?
3) co się dzieje z pojazdem? oddajesz go leasingodawcy? czy sprzedajesz?
4) można sprzedać leasing (inaczej odstąpić komuś)

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Data: 2010-02-28 22:01:29
Autor: WW3
zerwanie leasingu

1) w jakiej firmie chcesz dostać?

Jeszcze nie wiem, myslalem o EFL.

2) co to znaczy - znudzi ci się?

Normalnie, juz nie bede chcial nim jezdzic i placic.

3) co się dzieje z pojazdem? oddajesz go leasingodawcy? czy sprzedajesz?

Najlepiej chcialbym oddac.

4) można sprzedać leasing (inaczej odstąpić komuś)

Jak sie znajdzie ...

Data: 2010-02-28 23:01:16
Autor: cef
zerwanie leasingu
WW3 wrote:

Normalnie, juz nie bede chcial nim jezdzic i placic.

W wiekszości przypadków możesz oddać, ale płacić
musisz nadal. Chyba nie o tym myslałeś :-)

zerwanie leasingu