zerwanie lokaty rewolwer w OF

Data: 2011-09-09 08:58:08
Autor: RobertS
zerwanie lokaty rewolwer w OF
witam

co 3 miesiące można ww. lokatę zerwać bez utraty odsetek, u mnie właśnie taki dzień nastał, zerwałem lokaty i pytanko do praktyków: po jakim czasie kasa wróci na ror (też w OF)?

RobertS

Data: 2011-09-09 02:28:22
Autor: MrMrooz
On 9 Wrz, 08:58, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
co 3 miesiące można ww. lokatę zerwać bez utraty odsetek, u mnie właśnie
taki dzień nastał, zerwałem lokaty i pytanko do praktyków: po jakim
czasie kasa wróci na ror (też w OF)?

To im się chyba pozrywa sporo tych rewolwerów II :-), pierwszego
miałem do końca. Też zerwałem kilka już - 7go - czyli w środę (chwilę
po północy). I dziś, czyli po dwóch dniach zniknęły z systemu Open
(były od 7go jako zrywane) z lokat a pojawiły się w lokatach
zakończonych. Mam nadzieję, że dojdą dziś na docelowe konta.

No i ciekaw jestem kwoty - bo na jednej z sześciu kwota była inna 7go.
Ta jedna lokata miała kapitalizację 8go policzoną już (a pozostałe 5 z
7go tylko).

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-09-09 04:07:40
Autor: MrMrooz
On 9 Wrz, 11:28, MrMrooz <zly.ad...@gazeta.pl> wrote:
[...]
Właśnie doszły - czyli dwa dni (ale na konto w innym banku).

No i ciekaw jestem kwoty - bo na jednej z sześciu kwota była inna 7go..
Ta jedna lokata miała kapitalizację 8go policzoną już (a pozostałe 5 z
7go tylko).
Wszystkie przyszły na jednakową kwotę - czyli błąd w systemie Open.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-09-09 17:56:57
Autor: RobertS
[...]

te moje mają jeszcze status "zrywana", mają wrócić na konto w OF czyli powinny od razu, ale póki co dzieje się NIC

w poniedziałek idę na spotkanie do OF odnośnie inwestycji, ciekawe co mi DF zaoferuje ;-)

RobertS

zerwanie lokaty rewolwer w OF