zestaw DVD do samochodu

Data: 2010-07-03 15:11:51
Autor: h1n1
zestaw DVD do samochodu
http://www.allegro.pl/item1003313239_1003313239.html

Czyta divxy, płyty DVD nie skaczą na polskich dziurach - laser Sony.
W słoneczny dzień obraz bez zastrzeżeń (myślałem, że mogą być trudności) - matryca LCD Sharp.
Duża przekątna - 9 cali.
Z przodu wejście USB (pendrive!) lub na karty. A więc łatwość użycia...
Niby można bezprzewodowo podłączyć do głośników samochodowych, ale ja mam podpięte do radia fabrycznego kablem cinch. Ale uwaga! Niestety Opel  Vectra C posiada wyjście aux (mono), niemniej dźwięk jest i tak duuuużo lepszy niż z samego DVD. Zresztą, aby rzeczywiście coś było słychać uważam, że w chodzi rachubę tylko podłączenie do głośników samochodu.
Mimo, że no name, to uważam, że jest to jeden z najlepszych modeli na rynku.
Konsoli z grami jeszcze nie testowaliśmy. Na pudełku jest adnotacja o wbudowanym tunerze TV, ale tego też jeszcze nie testowałem.

Data: 2010-07-03 17:02:38
Autor: CeSaR
zestaw DVD do samochodu
Konsoli z grami jeszcze nie testowaliśmy. Na pudełku jest adnotacja o wbudowanym tunerze TV, ale tego też jeszcze nie testowałem.

Tam jest napisane że zrobione jest to cudo ze skóry. Możesz napisać tak trochę dokładniej, jak w ogóle jest z jakością wykonania tego czegoś?
Bo na pierwszy rzut oka wygląda zupełnie interesująco.

Data: 2010-07-04 21:41:23
Autor: Przemek V
zestaw DVD do samochodu

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i0njcq$1ch$1news.onet.pl...
Konsoli z grami jeszcze nie testowaliśmy. Na pudełku jest adnotacja o wbudowanym tunerze TV, ale tego też jeszcze nie testowałem.

Tam jest napisane że zrobione jest to cudo ze skóry.

"Wykonanie - skóra ekologiczna". W maluchu z 84 roku też miałem z takiej tapicerkę.

Data: 2010-07-05 11:28:13
Autor: CeSaR
zestaw DVD do samochodu
"Wykonanie - skóra ekologiczna". W maluchu z 84 roku też miałem z takiej tapicerkę.

Jak zwał tak zwał - mnie zależałoby na tym, żeby to była zwykła tapicerka a nie skóra czy jakakolwiek jej imitacja.

Data: 2010-07-04 21:45:38
Autor: h1n1
zestaw DVD do samochodu
Całość użytkuję od 2 miesięcy, więc opinia może nie być do końca wiarygodna.
Druga sprawa, co oczywiste przy takim sprzęcie - nie mam bezpośrednich porównań.
Niemniej jakość wykonania jest naprawdę dobra. Duże, solidne klawisze z przodu panelu.
Jakość obrazu nawet w słoneczny dzień bez zastrzeżeń. Ani razu przy odtwarzaniu DVD "nie skakało".
Płyty czyta szybko. Z divxami to na razie trudno powiedzieć. Musiałbym na pendrivie skompilować sobie mieszankę z różnymi kodekami, ale wciąż brakuje czasu. Dopiero niedawno zastanawiałem się, jak jest z napisami. W sumie dla dziecka i tak musi być lektor lub dubbing, nie mniej - kolejna sprawa do testów.
Dźwięk mimo, że puszczony mono naprawdę fajnie brzmi na samochodowych głośnikach.
Czy pokrycie jest ze skóry? Trudno stwierdzić, ja bym raczej był skłony powiedzieć, że to tylko imitacja.
Cały zagłówek jest ciut większy od standardowego w Oplu Vectra C, ale tak musi być, jeżeli priorytetem jest 9 cali.
Ten zakup na allegro naprawdę uważam za bardzo udany.

zestaw DVD do samochodu