zestaw bezprzewodowy - problem

Data: 2010-01-15 02:16:26
Autor: jureko
zestaw bezprzewodowy - problem
witam,
korzystam z  myszki/klawiatury bezprzewodowej od jakiegoś czasu mam z
nią problem - pomimo że miga dioda sygnalizująca przysłanie danych (na
odbiorniku) to kursor się czasem zawiesza a klawiatura nie reaguje na
wpisywanie danych. Czasem pomaga przełożenie klawiatury z szuflady na
blat. Co to może być? Klawiatura felerna? Sterownik jakiś lichy?
--
jureko

Data: 2010-01-15 05:52:11
Autor: jureko
On 15 Sty, 12:55, spp <s...@op.pl> wrote:
> [...]

> wpisywanie danych. Czasem pomaga przełożenie klawiatury z szuflady na
> blat. Co to może być? Klawiatura felerna? Sterownik jakiś lichy?

nie nie, wskaźnik że słabe ie świeci, zresztą też je wymieniałem.
Spróbuję inny sterownik jeszcze.
--
jureko

zestaw bezprzewodowy - problem