zestaw do 3k (zasilacz?)

Data: 2009-12-22 12:40:15
Autor: Wiesław
zestaw do 3k (zasilacz?)
Dnia 22-12-2009 o 00:18 Mikolaj Machowski napisał na pl.comp.pecet:

Proszę o ocenę zestawu i ewentualne komentarze
Najważniejsze pytanie: jaki zasilacz i obudowa (duża).

Może taka?: Cooler Master Elite RC-334 lub Cooler Master Centurion RC-534.
Duża, to pojęcie względne.

Dobrych i bardzo dobrych zasilaczy jest teraz duży wybór. Chieftec już
jakiś czas niestety nie należy do tej grupy.  Po prostu inni są lepsi.

I tak z bardzo dobrych:
Enermax Pro82+ 385W
Seasonic S12II-380 Bronze 380W
Be quiet! Straight Power E7-400W
Z tańszych:
Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W
OCZ StealthXStream OCZ400SXS-EU 400W
Be quiet! Pure Power L7-430W

Pamięci Kingston również są przereklamowane. Takie same Goodramy są
kilkadziesiąt zł tańsze, Geile tańsze i szybsze.
Geil 2x2GB DDR3 1333 Dual Chanel Kit 7-7-7 345,00
Przydałoby się jednak więcej pamięci.

Płytę główną, według mnie wybrałeś bardzo dobrą. W czym niby referencyjne
płyty Intela miałyby być lepsze od innych? Szczególnie, że na tę podstawkę
jest mały wybór.

Drugie pytanie: lepiej składać samemu czy zamówić w sklepie? Jeśli to
drugie czego się wystrzegać (Warszawa).

Składając samemu przeważnie wychodzi taniej i zgodnie z założeniami.
Jeżeli nie masz doświadczenia, lepiej złożyć w sklepie i sprawdzić
na miejscu.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-12-22 13:53:35
Autor: de Fresz
zestaw do 3k (zasilacz?)
On 2009-12-22 12:40:15 +0100, Wiesław <nawu@usun.poczta.onet.pl> said:

Jeżeli nie masz doświadczenia, lepiej złożyć w sklepie i spraw dzić
na miejscu.

Nie mając żadnego doświadczenia w składaniu pecetów bez żadnych problemów złożyłem zestaw sam. Wystarczyły odrobina kultury technicznej, instrukcje i ze 2 godziny czasu (tak długo, bo ze sprawdzaniem wszystkiego po 5 razy). Składania samemu nie polecałbym tylko osobom mających np. problemy z poprawną instalacją RAMu (znam takie) - jeśli ktoś jest w stanie to ogarnąć, to IMHO z resztą też powinien sobie poradzić.

de Fresz

Data: 2009-12-22 14:17:34
Autor: Wiesław
zestaw do 3k (zasilacz?)
Dnia 22-12-2009 o 13:53 de Fresz napisał na pl.comp.pecet:

Nie mając żadnego doświadczenia w składaniu pecetów bez żadnych  problemów złożyłem zestaw sam.Składania samemu nie polecałbym tylko  osobom mających np. problemy z poprawną instalacją RAMu

To że, piszesz na tej grupie już świadczy o tym że masz pojęcie
i Ciebie to interesuje.
Uwierz mi, wiele osób nie wie nawet co to jest RAM.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-12-22 14:26:02
Autor: de Fresz
zestaw do 3k (zasilacz?)
On 2009-12-22 14:17:34 +0100, Wiesław <nawu@usun.poczta.onet.pl> said:

[...]

To mniej więcej jak pytający, nie? ;-)

Uwierz mi, wiele osób nie wie nawet co to jest RAM.

Ależ wiem, dlatego napisałem co napisałem - kto moim zdaniem powinien dać radę, a kto nie.

de Fresz

Data: 2009-12-28 21:08:01
Autor: Q
zestaw do 3k (zasilacz?)
Uwierz mi, wiele osób nie wie nawet co to jest RAM.

....a "internet" to dla nich taka ikonka w lewym dolnym rogu:
- o, o, gdzie ja mam internet? pan mi internet zepsul!
:)

zestaw do 3k (zasilacz?)