Data: 2014-11-02 17:37:50 | |
Autor: PiteR | |
zestaw do cofania tłoczków | |
hamulcowych
Czy tańszym zestawem który ma tylko prawy gwint da się załatwić lewe i prawe koło? Tu wątpliwość mnie nachodzi bo przecież tłoczek od kierowcy trzeba wkręcać w lewo a od pasażera w prawo. -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-11-02 18:09:21 | |
Autor: Tom N | |
zestaw do cofania tłoczków | |
PiteR w <news:XnsA3D9B35984AC3elektroniklocalhost.net>:
hamulcowych Czy tańszym zestawem który ma tylko prawy gwint da się załatwić lewe i prawe koło? Tu wątpliwość mnie nachodzi bo przecież tłoczek od kierowcy trzeba wkręcać w lewo a od pasażera w prawo. Mówisz, że takie coś od strony kierowcy trza w zacisk lewogwintowym rozpierakiem wciskać, a od strony pasażera prawogwintowym? <http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/zdjecia/81620107.jpg> -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-02 18:48:16 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
zestaw do cofania tłoczków | |
Dnia Sun, 2 Nov 2014 18:09:21 +0100, Tom N napisał(a):
PiteR w <news:XnsA3D9B35984AC3elektroniklocalhost.net>: Pewnie ma na myśli tylne zaciski, które jeśli uruchamiają też hamulec ręczny, to mają w środku gwinty w tłoczkach. I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też powinien mieć różne gwinty, no chyba że z tym lewym poradzi sobie jakoś inaczej. |
|
Data: 2014-11-02 19:13:48 | |
Autor: PiteR | |
zestaw do cofania tłoczków | |
na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
Pewnie ma na myśli tylne zaciski, które jeśli uruchamiają też hamulec tak, chodzi mi o tylne zaciski, licho zjadło "tylne" :) I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też To są auta tylko z prawymi gwintami? czy sprzedawcy ściemniają. Jak wtedy rozwiązane jest zaczepienie linki. -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-11-02 19:20:35 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
zestaw do cofania tłoczków | |
Dnia Sun, 02 Nov 2014 19:13:48 +0100, PiteR napisał(a):
I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też Jeśli dobrze kojarzę, to taki mam u mnie w Vectrze C. Jeśli dobrze pamiętam (a to różnie może być) ręczny nie jest aktywowany przez obrót tego gwintowanego elementu w zacisku, a przez jego pchnięcie. Element obracający się (z gwintem wewnętrznym) znajduje się wewnątrz tłoczka na własnym łożysku i sprzęgiełku, więc spokojnie obie strony mogą mieć ten sam gwint. Zasada pewnie będzie taka, że jeżeli do danego modelu masz różne tłoczki lewy i prawy, to i wkręcanie będzie w różne strony. Jak tłoczki są takie same, to pewnie oba się wkręca w prawo. |
|
Data: 2014-11-02 19:36:46 | |
Autor: PiteR | |
zestaw do cofania tłoczków | |
na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też acha dzięki za oświecenie -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|