zestaw do fotografii podwodnej.

Data: 2010-11-09 08:57:13
Autor: 666
zestaw do fotografii podwodnej.
Tak przy okazji chciałbym zapytać:
Czy przy fotografii podwodnej można "wyjść na swoje"?
Tak żeby choćby koszt zakupu sprzętu się zwrócił?
Poprzez publikacje, udział w konkursach?
Stawki za zamieszczenie zdjęć są głodowe IMHO (kiedyś "zamieszczałem" w zbliżonej branży, zarabiał jedynie wydawca).
Ja rozumiem HOBBY.
No ale KILKANAŚCIE TYSIĘCY za pokazanie fotek krewnym i znajomym...??
Moje pytania są jak najbardziej serio.
Pozdrawiam fotografujących.

PS. mam ochotę przestawić się z focenia na filmowanie :-) już znudziły mi się te rozgwiazdki w różnych pozach ;-)

-- -- -

Cena 14500 zl

--

zestaw do fotografii podwodnej.