zestaw do grania w krowy na facebooku

Data: 2013-07-08 08:34:50
Autor: chochlik_drukarski
zestaw do grania w krowy na facebooku
Witam. Pewna osoba uywa komputera gwnie do przegldania www i grania w gupie gry
na facebooku. Obecny komputer si troch zestarza a poza tym s problemy ze
stabilnoci. Moecie poleci jaki fajny zestaw ? Co co teraz bdzie przecitne a za
jakie 5 lat wystarczy jeszcze do takich ambitnych zastosowa jak wyej wymienione.

Procesor najlepiej amd, grafika najlepiej ati (czy tam amd) z chodzeniem pasywnym i koniecznie
dvi (bywaj w ogle bez?), dysk dowolny, pamici pewnie 4GB spokojnie wystarczy a nawet
zabraknie.

Dziki.

Data: 2013-07-08 00:30:25
Autor: xcpy
zestaw do grania w krowy na facebooku
Procesor najlepiej amd, grafika najlepiej ati (czy tam amd) z chodzeniem pasywnym i koniecznie
dvi (bywaj w ogle bez?), dysk dowolny, pamici pewnie 4GB spokojnie

Po cholere zewn. grafa?
Styknie tu byle jaki zestaw na jakimkolwiek procku z integra -
- intel czy amd, ale tu konkretnie wzialbym intela (pentium, ew. i3).

Nie napisales najwazniejszej rzeczy - ile pln ta osoba chce przeznaczyc na zestaw?

Data: 2013-07-08 13:32:17
Autor: Filip454
zestaw do grania w krowy na facebooku
Dnia Mon, 8 Jul 2013 08:34:50 +0200, chochlik_drukarski napisa(a):

[...]

Poka konfiguracj, moe to wina baaganu w systemie?
--
Twoje rdo informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuwiadomionych

Data: 2013-07-08 14:04:37
Autor: chochlik_drukarski
zestaw do grania w krowy na facebooku

Uytkownik "Filip454" <filip454@filip454.pl> napisa w wiadomoci news:51daa342$0$1458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie. To po prostu zabytek.

Data: 2013-07-08 13:59:11
Autor: chochlik_drukarski
zestaw do grania w krowy na facebooku

Uytkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl> napisa w wiadomoci news:krdm7b$9ae$1dont-email.me...

Procesor najlepiej amd,

Jezuu. Miao by najlepiej INTEL. Waciwie wycznie INTEL mnie interesuje.

Data: 2013-07-08 07:14:40
Autor: Pszemol
"chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl> wrote in message news:kre97d$3qa$1dont-email.me...
[...]

A czemu upierasz si w tym temacie przy zestawie
komputera do najprostszych zastosowa?

Data: 2013-07-08 14:26:10
Autor: $heikh el $hah
zestaw do grania w krowy na facebooku
W dniu 2013-07-08 08:34, chochlik_drukarski pisze:
Możecie polecić jakiś fajny zestaw ?

A możesz nie stawiać spacji przed pytajnikami?

Wymagania niewielkie, więc wejdź sobie w jakiś sklep z przyzwoitym asortymentem i dobrą wyszukiwarką i sam znajdź.

Nikt Ci tu jakiegoś sekretnego zestawu na dekadę sprawnego funkcjonowania nie poleci, bo taki nie istnieje. Standardy zmieniają się zbyt szybko.

I na marginesie: co masz do procesorów AMD? Dawniej też byłem 'fanbojem' Intela, aż przypadkiem kupiłem laptop z AMD (A4-3300M 2 x 2,3 Ghz) i nie narzekam, choć w nowszym mam już i5.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-07-08 15:08:50
Autor: chochlik_drukarski

Użytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:51daafe1$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-07-08 08:34, chochlik_drukarski pisze:
Możecie polecić jakiś fajny zestaw ?

A możesz nie stawiać spacji przed pytajnikami?

Jeśli tak mi akurat wyjdzie to czemu nie. Ale pewnie wyjdzie inaczej.

[...]

Nie musi być sekretny. Może być sprawdzony ale równiecześnie nie
przestarzały.

I na marginesie: co masz do procesorów AMD? Dawniej też byłem 'fanbojem' Intela, aż przypadkiem kupiłem laptop z AMD (A4-3300M 2 x 2,3 Ghz) i nie narzekam, choć w nowszym mam już i5.

Bo się brzydzę procesorami AMD.

Data: 2013-07-08 21:41:25
Autor: mappl
zestaw do grania w krowy na facebooku
Data: 2013-07-09 14:33:06
Autor: chochlik_drukarski
zestaw do grania w krowy na facebooku
mappl wrote:
http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_czerwiec_2013?page=0,2

Ależ to wyliczenie jest nierzetelne. Podali cenę 191 zł za płyte, wchodzę na stronę sklepu a tam 192.

Data: 2013-07-09 14:45:16
Autor: mappl
zestaw do grania w krowy na facebooku
Ależ to wyliczenie jest nierzetelne. Podali cenę 191 zł za płyte, wchodzę na stronę sklepu a tam 192.

bo jest z czerwca a mamy lipiec ;)

BTW, do takich zastosowań, jakie wymieniłeś, dla siebie brałbym poleasingowca za 300-400 zł, nawet na starym sockecie 775. Starczy na 3 lata a później za taką cenę można wziąć kolejną używkę, pewnie z jakimś i5 lub i7 na pokładzie.

Data: 2013-07-09 15:05:01
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-07-09 14:45, mappl pisze:
[...]

Jak facebooki, to i pewnie inne internety, a one się robią coraz bardziej wymagające sprzętowo, więc ja bym tak nie bagatelizował tych "zastosowań". Ale wiadomo, że nie opłaca się inwestować w coś, co powinno wystarczyć na 5 lat.
Za 6 lat, 5 miesięcy i 23 dni będziemy mieć rok 2020... ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-07-08 22:35:11
Autor: Michal
W dniu 2013-07-08 14:26, $heikh el $hah pisze:

I na marginesie: co masz do procesorów AMD? Dawniej też byłem 'fanbojem'
Intela, aż przypadkiem kupiłem laptop z AMD (A4-3300M 2 x 2,3 Ghz) i nie
narzekam, choć w nowszym mam już i5.

To nie wiesz że przy CPU od AMD facebookowe krowy mleka nie dają i
zaczynają chorować na encefalopatię gąbczastą, to i ludzie się nimi
brzydzą jak widać?. Chcesz być wolny od BSE - tylko CPU od Intela ;>

--
/MB

Data: 2013-07-08 22:38:42
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 08 Jul 2013 22:35:11 +0200, Michal napisał(a):

[...]

Intel krzepi!

....czy jak to tam bylo ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-07-08 22:47:41
Autor: aL
zestaw do grania w krowy na facebooku
W dniu 2013-07-08 08:34, chochlik_drukarski pisze:
Witam. Pewna osoba używa komputera głównie do przeglądania www i grania
w głupie gry
na facebooku. Obecny komputer się trochę zestarzał a poza tym są
problemy ze
stabilnością. Możecie polecić jakiś fajny zestaw ? Coś co teraz będzie
przeciętne a za
jakieś 5 lat wystarczy jeszcze do takich ambitnych zastosowań jak wyżej
wymienione.

Jak obudowa jest czarna to kup puszkę białej farby i domaluj łaty, a potem
podłuż kawałek papieru pod gumową stopę na spodzie obudowy - to rozwiąże
problemy ze stabilnością. Spokojnie na 5 lat wystarczy.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2013-07-09 14:30:49
Autor: chochlik_drukarski
aL wrote:
[...]

Jeśli dobrze pamiętam to ciemnoszara. Też może być czy nie przejdzie
ten numer ?

Data: 2013-07-09 08:19:45
Autor: Marek Dyjor
chochlik_drukarski wrote:
[...]

a kto wie jakie bd gry na FB za 5 lat...

Data: 2013-07-09 14:29:08
Autor: chochlik_drukarski
zestaw do grania w krowy na facebooku

Uytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:krga1t$tf9$1news.task.gda.pl...
chochlik_drukarski wrote:
[...]

Ja tam licze, e to gwno padnie i nie bdzie adnych.

zestaw do grania w krowy na facebooku