zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy bluetooth

Data: 2015-12-03 19:20:18
Autor: Irokez
zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy bluetooth
W dniu 2015-12-03 o 17:38, twistedme pisze:
Hej,

chcia艂em 偶onie "do buta" kupi膰 jaki艣 zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy na bluetooth.

Kto艣 u偶ywa? Ma to w og贸le sens? Podzielcie si臋 opiniami.

No i co kupi膰. Jabra wygl膮da fajnie ale wola艂bym 偶eby wy艣wietla艂 nr, bo
inaczej to troch臋 bez sensu... Polecicie co艣?

Te偶 d艂ugo si臋 zastanawia艂em
I w ko艅cu kupi艂em.
Nie chc臋 ju偶 偶adnych s艂uchawek, kt贸re w 99% przypadk贸w maj膮 roz艂adowane baterie. Telefon w kieszeni, a mog臋 wybra膰 telefon, przegl膮dn膮膰 ksi膮偶k臋, widz臋 kto dzwoni... Tak w sch艂uchawce te偶 mog臋 odebra膰 maj膮c telefon w kieszeni, ale kto dzwoni to si臋 dopiero dowiem w trakcie. A wybra膰 to i tak zapomnij (chyba 偶e jest obs艂uga g艂osowego wybierania kt贸ra dzia艂a jeszcze sensownie).

Chcia艂em Parrota z wy艣wietlaczem, ale stwierdzi艂em 偶e cena jest lekk膮 przesad膮, wi臋c do艂o偶y艂em troszeczk臋 i wymieni艂em radio 2DIN w toczydle. Mam BT, mam lepsze radyjko a i dzieciaki filmy obejrz膮.

Pozdrofka

--
Irokez

Data: 2015-12-03 19:22:57
Autor: twistedme
W dniu 2015-12-03 o 19:20, Irokez pisze:
[...]

No ale to mi do buta si臋 nie zmie艣ci :) My艣la艂em o takim +- 300z艂 :)

Data: 2015-12-05 17:30:00
Autor: Scobowski
W dniu 03.12.2015 o 19:22, twistedme pisze:

No ale to mi do buta si臋 nie zmie艣ci :) My艣la艂em o takim +- 300z艂 :)

No to pomy艣l o najta艅szym markowym radyjku z blutututem - szeg贸lnie, je艣li obecne masz (sz. ma艂偶onka ma) kiepskie
albo 偶adne.
Za odtwarzacz robi czytnik SD, innego nie ma w takim, ew. przez BT ci膮gnie muzyk臋 ze sparowanego telefonu (i steruje z radia), w momencie przyj艣cia po艂膮czenia masz numer na wy艣wietlaczu, odebranie rozmowy oczywi艣cie wy艂膮cza muzyczk臋 czy radio i rozmowa przez g艂o艣niki.
Jest dost臋p o ksi膮偶ki w telefonie, a i co sprytniejsze wy艣wietl膮 powiadomienie o smsie albo i jego tre艣膰.

Ja u偶ywam, chwal臋, rozm贸wcy nie narzekaj膮 na jako艣膰 rozm贸w.

Data: 2015-12-05 17:32:24
Autor: Scobowski
zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy bluetooth
W dniu 05.12.2015 o 17:30, Scobowski pisze:
(pitupitu)

nie doczyta艂em dalej, 偶e ma by膰 przek艂adalne.

Data: 2015-12-06 20:47:34
Autor: Irokez
W dniu 2015-12-05 o 17:32, Scobowski pisze:
W dniu 05.12.2015 o 17:30, Scobowski pisze:
(pitupitu)

nie doczyta艂em dalej, 偶e ma by膰 przek艂adalne.

W Lidlu b臋dzie teraz jaki艣 SilverCrest za 59,90z艂. w RTV Agd widzia艂em te偶 promocyjne podobne Blaupunkty DF112 czy DF114 za 99z艂.
Co to jest warte nie wiem, ale tanie i przeno艣ne.
Mo偶e kto艣 u偶ywa i si臋 wypowie?

--
Irokez

Data: 2015-12-04 11:55:08
Autor: J.F.
zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy bluetooth
U偶ytkownik "Irokez"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:566087db$0$680$65785112@news.neostrada.pl...
Te偶 d艂ugo si臋 zastanawia艂em
I w ko艅cu kupi艂em.
Nie chc臋 ju偶 偶adnych s艂uchawek, kt贸re w 99% przypadk贸w maj膮 roz艂adowane baterie. Telefon w kieszeni, a mog臋 wybra膰 telefon, przegl膮dn膮膰 ksi膮偶k臋, widz臋 kto dzwoni... Chcia艂em Parrota z wy艣wietlaczem, ale stwierdzi艂em 偶e cena jest lekk膮 przesad膮, wi臋c do艂o偶y艂em troszeczk臋 i wymieni艂em radio 2DIN w toczydle. Mam BT, mam lepsze radyjko a i dzieciaki filmy obejrz膮.

Otoz to - porzadny zestaw montuje sie klopotliwie, bo kablownia w aucie sie mala robi.
Najlepiej jak w radiu ... i to fabrycznym.

Kto dzwoni to potrafia jakies funkcje glosowe powiedziec, ale glosowe wybieranie numeru ... w polskim jezyku to chyba kiepsko dziala na wspolczesnych smartfonach.

J.

Data: 2015-12-04 13:26:48
Autor: charwel(Oo)==:::
W dniu 2015-12-04 o 11:55, J.F. pisze:
[...]

Bardzo dobrze dzia艂a w Nokii. Android to pora偶ka w tym temacie niestety.

charwel

Data: 2015-12-04 13:48:52
Autor: J.F.
zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy bluetooth
U偶ytkownik "charwel(Oo)==:::"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:n3s0p7$lt$1@speranza.aioe.org...
[...]

Ale w Nokii Symbian, czy Nokii MS Windows Phone ?

J.

Data: 2015-12-04 13:57:18
Autor: charwel(Oo)==:::
W dniu 2015-12-04 o 13:48, J.F. pisze:
[...]

Ja u偶ywam W.P. z interkomem Cardo i wybieranie g艂osowe, czytanie sms贸w itp dzia艂a wy艣mienicie.
No tylko to na motoorze. Nie wiem jak z BT w samochodach :)

charwel

Data: 2015-12-04 17:54:26
Autor: Irokez
[...]

Mia艂em Noki臋 E52, mia艂em te偶 SonyEricssona k770. Tam faktycznie to wybieranie nawet dzia艂a艂o.
W Androidzie? interfejs mo偶e i jest "do przodu" ale wybieranie to nie dzia艂a.

--
Irokez

zestaw g艂o艣nom贸wi膮cy bluetooth