zestaw komunijny

Data: 2009-05-04 11:49:04
Autor: kamil_pl
zestaw komunijny

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości news:gt3n9m$l5e$1inews.gazeta.pl...
nawet nie wiem jak to skomentować... modlić się do peesa?
:D

tak czy siak, dla mnie fota bomba :)

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6543617,Zestawy_komunijne_w_Empiku.html#article_comments

Proponuję bundle wielowyznaniowe, np PS3+Koran, albo PS3 + jarmułka.
Swoją drogą na komunię dostałem zegarek "SHARK" nie byłem taki głupi żeby uwieżyć że jest oryginalny dlatego... się popłakałem hahah. Oprócz tego chrzestny odpalił 600 zł które mi rodzice zabrali "bo kibel trzeba było wymienić, a dziecku sie nie przyda". W nagrodę za cierpliwość dostałem rower... 2 lata PO komuni. Ogólnie niedobrze ją wspominam. Za to na swoje 21 urodziny kupiłem sobie X360 samemu już hehe.

zestaw komunijny