zestaw naprawczy do koła osobówki

Data: 2012-07-02 12:13:33
Autor: nazgul
zestaw naprawczy do koła osobówki
W dniu 2012-07-02 12:03, Tomek pisze:
Witam,
Widziałem w upalną i burzową noc kierowców mordujacych się z wymianą
koła po złapaniu gumy.
Ktoś z Was może używał "zestawu naprawczego"
z jakimś ustrojstwem klejącym dziury i sprężonym gazem do pompowania
koła w osobówce? Może to polecić w sytuacjach trudnego miejsca na
szosie, trudnych warunków pogodowych, w nocy - po awarii? Chodzi mi o
opony bezdętkowe.
Na Allegro widzę jedynie butle ze sprężonym CO2.
Chodzi mo o coś, na czym możnaby przejechać te 200-250 km BEZ odkręcania
koła.
Stąd prośba o jakieś linki z takim zestawem do osobówki.

to jest pierwsze z brzegu i dość tanie:

https://www.proama.pl/ubezpieczenie_samochodu/dodatkowa_ochrona/super_assistance/?gclid=CInzwbrf-rACFQpd3wodHCRPBA

:-)

zestawy w sprayu są dobre na gwoździe i małe nieszczelności (np. wychodzisz na parking i widzisz, że opona mocno ugięta).
Jak na coś wjedziesz tak, że nagle stracisz powietrze, pogniesz felgę, opona odejdzie od felgi to żaden zestaw nie pomoże.

Data: 2012-07-02 12:28:40
Autor: Tomek

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:jsrs8e$pta$1news.icpnet.pl...

zestawy w sprayu są dobre na gwoździe i małe nieszczelności (np. wychodzisz na parking i widzisz, że opona mocno ugięta).

WÅ‚asnie o coÅ› takiego mi chodzi.
Ale z jakąś substancją (klejem??) aby odjechać (i dojechać)
bez mordowania się z wymianą koła w 34 stopniowym upale czy burzy

Jak na coś wjedziesz tak, że nagle stracisz powietrze, pogniesz felgę, opona odejdzie od felgi to żaden zestaw nie pomoże.

Ja nie oczekuę cudów. Schodzi mi powietrze w niesprzyjających
warunkach i chcę odwlec wymianę koła, możliwie nie na drodze.
Tomek

Data: 2012-07-02 12:42:25
Autor: Iksiński

Użytkownik "Tomek" <marekjan63@o2.pl> napisał w wiadomości news:jsrt4p$pt4$1inews.gazeta.pl...

Ja nie oczekuę cudów. Schodzi mi powietrze w niesprzyjających
warunkach i chcę odwlec wymianę koła, możliwie nie na drodze.

Kiedyś pytałem wulkanizatora czy to się do czegoś nadaje. Stwierdził, w niektórych przypadkach da się uszczelnić oponę na tyle, że można kilkadziesiąt kilometrów przejechać. Problem w tym, że w wielu przypadkach nie był w stanie doczyścić opony z tego wynalazku, żeby ją prawidłowo naprawić. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile obrony przed utratą zajęcia (co to by było, jakby każdy sam sobie opony naprawiał)... ;-)

Data: 2012-07-02 13:29:07
Autor: huri_khan
zestaw naprawczy do koła osobówki
Dnia Mon, 02 Jul 2012 12:13:33 +0200, nazgul napisa³(a):

W dniu 2012-07-02 12:03, Tomek pisze:
Witam,
Widzia³em w upaln± i burzow± noc kierowców mordujacych siê z wymian±
ko³a po z³apaniu gumy.
Kto¶ z Was mo¿e u¿ywa³ "zestawu naprawczego"
z jakim¶ ustrojstwem klej±cym dziury i sprê¿onym gazem do pompowania
ko³a w osobówce? Mo¿e to poleciæ w sytuacjach trudnego miejsca na
szosie, trudnych warunków pogodowych, w nocy - po awarii? Chodzi mi o
opony bezdêtkowe.
Na Allegro widzê jedynie butle ze sprê¿onym CO2.
Chodzi mo o co¶, na czym mo¿naby przejechaæ te 200-250 km BEZ odkrêcania
ko³a.
St±d pro¶ba o jakie¶ linki z takim zestawem do osobówki.

to jest pierwsze z brzegu i do¶æ tanie:

https://www.proama.pl/ubezpieczenie_samochodu/dodatkowa_ochrona/super_assistance/?gclid=CInzwbrf-rACFQpd3wodHCRPBA

:-)

A jaki maksymalny czas oczekiwania na serwisanta ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-07-02 13:47:11
Autor: nazgul
[...]

dobre pytanie
podpisując trzeba by je zadać (prawdopodobnie dyskretnie pomijają ten parametr milczeniem)

w Poznaniu, na pomoc z Link4, czekałem ponad godzinę.

Data: 2012-07-02 19:30:35
Autor: huri_khan
zestaw naprawczy do koła osobówki
Dnia Mon, 02 Jul 2012 13:47:11 +0200, nazgul napisa³(a):

[...]

podpisuj±c trzeba by je zadaæ (prawdopodobnie dyskretnie pomijaj± ten parametr milczeniem)

w Poznaniu, na pomoc z Link4, czeka³em ponad godzinê.

A znaj±c ¿ycie, ¿e jeden laweciarz ma podpisane umowy z kilkoma
ubezpieczalniami i je¿eli w okresie zimowym z³apiemy gumê to mo¿emy czekaæ,
czekac i czekaæ .  --

Data: 2012-07-02 20:35:20
Autor: RadekNet
zestaw naprawczy do ko³a osobówki
On Mon, 02 Jul 2012 12:29:07 +0100, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

[...]

Otoz to! Mam assistance w cenie ubezpieczenia samochodu a zmiane kola  (byle nie na autostradzie) i tak wolalbym zrobic sam niz czekac te 40  minut na serwis. Z drugiej strony czesto jest tak, ze wolisz sie nie  ubrudzic a poczekac, wiec warto miec wybor. Niedawno sasiadka wolala  assistance pod dom, zeby jej kolo zawiozl do wulkanizatora ;)

Pozdr
--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com