zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?

Data: 2010-06-22 11:49:19
Autor: subcom
zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?
Hello, 1. czy ten zestaw narzędzi:
http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/
jest wystarczający czy czegoś mu brakuje? Jeśli brakuje - to czego?
2. Czy ktoś ma doświadczenia jeśli chodzi o te konkretne narzędzia / narzędzia
z Decathlona ogólnie.
3. A może ktoś zarekomenduje inny sprawdzony wszystkomający zestaw.

pozdrower

subcom

Data: 2010-06-22 14:08:49
Autor: Alfer_z_pracy
subcom napisał:
1. czy ten zestaw narzędzi:
http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/
jest wystarczający czy czegoś mu brakuje? Jeśli brakuje - to czego?

Mam taką skrzyneczkę, za niewygórowaną kasę mam w końcu względny porządek w narzędziach :-) Czego brakuje - no musisz popatrzeć na ten zestaw i pomyśleć czego jeszcze używasz. Przykładowo mam oddzielny klucz do korb i suportów XT / GXP. Ale wiadomo że pewnych narzędzi we "wszystkomających zestawach" nie będzie. Klucze do piast mogłyby być cieńsze ale może się nie znam lub mam nietypowe. Skuwacz do łańcucha jakoś opornie włazi w swoją działeczkę, zawsze się z nim siłuję.

Ale generalnie te skrzyneczkę mogę polecić. I sama skrzynka jako taka dość solidna, przez te 2 lata czy jakoś tak zawias wciąż działa, więc skoro Alfer nie zepsuł to i Tobie pożyje długo :)

A.

Data: 2010-06-22 15:00:01
Autor: cynamoon
subcom napisał:
> 1. czy ten zestaw narzędzi:
> http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/
> jest wystarczający czy czegoś mu brakuje? Jeśli brakuje - to czego?

Mam taką skrzyneczkę,
 do czego służy ta czerwona(?) pałeczka  nad kluczami, niebieska piramidka i te dwa druty u góry (srubokręty?)
Marek_ --

Data: 2010-06-22 15:16:57
Autor: Alfer_z_pracy
cynamoon napisał:
do czego służy ta czerwona(?) pałeczka  nad kluczami,

Czerwona pałeczka to duży ampul, np. do dokręcania korb na kwadrat, na lewo od "pałeczki" widać że tam jest, idzie łukiem do góry

niebieska piramidka

To jest trzymadełko do małych ampuli, można je powiesić np. na gwoździu

i te dwa druty u góry (srubokręty?)

Śrubokręty, a konkretnie ich metalowe części, które wkłada się w niebieski plastikowy półprzezroczysty uchwyt widoczny pod nimi

Pzdr
A.

Data: 2010-06-22 15:22:41
Autor: cynamoon
cynamoon napisał:
> do czego służy ta czerwona(?) pałeczka  nad kluczami,

Czerwona pałeczka to duży ampul, np. do dokręcania korb na kwadrat, na lewo od "pałeczki" widać że tam jest, idzie łukiem do góry

ok , jak już wiem na co patrzę to widzę :-)

> niebieska piramidka

To jest trzymadełko do małych ampuli, można je powiesić np. na gwoździu

faktycznie, ampule też dostrzegłem

> i te dwa druty u góry (srubokręty?)

Śrubokręty, a konkretnie ich metalowe części, które wkłada się w niebieski plastikowy półprzezroczysty uchwyt widoczny pod nimi

Ahaaa.....
dzięki,
pozdrawiam,
Marek

Data: 2010-06-22 15:38:32
Autor: M@tej
zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?
A tak apropos Decathlona - w Bydgoszczy powstanie sklep tej sieci, przy
ul. Rejewskiego (kolo Auchana i Leroy Merlin, czyli vis a vis dawnego
Rometu :P)

--
Maciej

Data: 2010-06-22 21:30:01
Autor: kml

Użytkownik "subcom" <marines@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvq7vv$gdi$1inews.gazeta.pl...
Hello,

1. czy ten zestaw narzędzi:
http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/

To nie jest to co jest na allegro tylko, że taniej? Wydaje mi się, że to są te same zestawy więc :)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-22 21:38:56
Autor: Rafał Wawrzycki
zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?
Dnia 22 cze 2010 w liście [news:hvq7vv$gdi$1inews.gazeta.pl] subcom
[marines@gazeta.SKASUJ-TO.pl] napisał(a):
jest wystarczający czy czegoś mu brakuje? Jeśli brakuje - to
czego?

Skuwacz raczej szybko się rozleci. Ale dobry skuwacz Park Toola kosztuje tyle co cała ta skrzyneczka ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-06-23 07:59:30
Autor: bans
W dniu 2010-06-22 13:49, subcom pisze:

1. czy ten zestaw narzędzi:
http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/

Zainspirowałeś mnie i wczoraj kupiłem, łaziło to za mną od dawna, a teraz trzeba było stery dokręcić no to co się będę zastanawiał.

Skuwacz olewam, bo już miałem lepszy.

--
bans

Data: 2010-06-24 08:25:17
Autor: 666
zestaw narzędzi - czy dobry?
A co myślicie o takim zestawie:
www.bike-discounter.de/images07/fahrradteile/werkzeugkoffer/neu-44/ms-werkz-
koffer-gr01-2007.jpg
34 euro + wysyłka.

Data: 2010-06-25 11:16:32
Autor: subcom
zestaw narzędzi - czy dobry?
 666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
A co myślicie o takim zestawie:
www.bike-discounter.de/images07/fahrradteile/werkzeugkoffer/neu-44/ms-werkz-
koffer-gr01-2007.jpg
34 euro + wysyłka.

twój zestaw ma dokładnie to samo co ten (dostępny w Polsce - allegro)
http://www.allegro.pl/item1095874945_velomann_narzedzia_toolmax_tool_max_od_bc_pl.html

czy powyższy Velomann  to dobra marka?? Bo jego zestaw wydaje się być bardziej
wypasiony od Decathlon'owego

subcom

Data: 2010-07-09 09:44:31
Autor: 666