zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?

Data: 2010-06-22 14:08:49
Autor: Alfer_z_pracy
zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?
subcom napisał:
1. czy ten zestaw narzędzi:
http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/
jest wystarczający czy czegoś mu brakuje? Jeśli brakuje - to czego?

Mam taką skrzyneczkę, za niewygórowaną kasę mam w końcu względny porządek w narzędziach :-) Czego brakuje - no musisz popatrzeć na ten zestaw i pomyśleć czego jeszcze używasz. Przykładowo mam oddzielny klucz do korb i suportów XT / GXP. Ale wiadomo że pewnych narzędzi we "wszystkomających zestawach" nie będzie. Klucze do piast mogłyby być cieńsze ale może się nie znam lub mam nietypowe. Skuwacz do łańcucha jakoś opornie włazi w swoją działeczkę, zawsze się z nim siłuję.

Ale generalnie te skrzyneczkę mogę polecić. I sama skrzynka jako taka dość solidna, przez te 2 lata czy jakoś tak zawias wciąż działa, więc skoro Alfer nie zepsuł to i Tobie pożyje długo :)

A.

Data: 2010-06-22 15:00:01
Autor: cynamoon
subcom napisał:
> 1. czy ten zestaw narzędzi:
> http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-narz-looney-max-20714166/
> jest wystarczający czy czegoś mu brakuje? Jeśli brakuje - to czego?

Mam taką skrzyneczkę,
 do czego służy ta czerwona(?) pałeczka  nad kluczami, niebieska piramidka i te dwa druty u góry (srubokręty?)
Marek_ --

Data: 2010-06-22 15:16:57
Autor: Alfer_z_pracy
cynamoon napisał:
do czego służy ta czerwona(?) pałeczka  nad kluczami,

Czerwona pałeczka to duży ampul, np. do dokręcania korb na kwadrat, na lewo od "pałeczki" widać że tam jest, idzie łukiem do góry

niebieska piramidka

To jest trzymadełko do małych ampuli, można je powiesić np. na gwoździu

i te dwa druty u góry (srubokręty?)

Śrubokręty, a konkretnie ich metalowe części, które wkłada się w niebieski plastikowy półprzezroczysty uchwyt widoczny pod nimi

Pzdr
A.

Data: 2010-06-22 15:22:41
Autor: cynamoon
cynamoon napisał:
> do czego służy ta czerwona(?) pałeczka  nad kluczami,

Czerwona pałeczka to duży ampul, np. do dokręcania korb na kwadrat, na lewo od "pałeczki" widać że tam jest, idzie łukiem do góry

ok , jak już wiem na co patrzę to widzę :-)

> niebieska piramidka

To jest trzymadełko do małych ampuli, można je powiesić np. na gwoździu

faktycznie, ampule też dostrzegłem

> i te dwa druty u góry (srubokręty?)

Śrubokręty, a konkretnie ich metalowe części, które wkłada się w niebieski plastikowy półprzezroczysty uchwyt widoczny pod nimi

Ahaaa.....
dzięki,
pozdrawiam,
Marek

--

zestaw narzędzi z Decathlona - czy dobry?