zestaw narzedziowy w Decathlonie

Data: 2010-11-14 18:44:58
Autor: Titus Atomicus
zestaw narzedziowy w Decathlonie
Witam,
Jak czas temu chwaliliscie zestaw narzedziowy z Decathlonu.
Wlasnie kupilem te walizeczke - cena spadla na 159,99zl
TA

Data: 2010-11-14 19:42:42
Autor: Arek Bukalski

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-B34E27.18445814112010news.onet.pl...
Witam,
Jak czas temu chwaliliscie zestaw narzedziowy z Decathlonu.
Wlasnie kupilem te walizeczke - cena spadla na 159,99zl
TA

a masz może zdjęcia tego sprzętu bo jutro będę w Lublinie więc może bym skoczył kupić jeśli akurat w tym sklepie będzie w przecenie
pozdrawiam Arek

Data: 2010-11-14 19:54:53
Autor: Titus Atomicus
zestaw narzedziowy w Decathlonie
In article <ibpaj3$l8$1@news.task.gda.pl>,
 "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> wrote:

> [...]

a masz może zdjęcia tego sprzętu bo jutro będę w Lublinie więc może bym skoczył kupić jeśli akurat w tym sklepie będzie w przecenie

E, nie mam. Znaczy teraz sprzet w domu, a ja poza. Moze jest na stronie Decathlonu.
No i to jest ogolna obnizka ceny we wszytskich Decathlonach.

TA

Data: 2010-11-14 19:57:06
Autor: Arek Bukalski

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-BBC63C.19545314112010news.onet.pl...
> [...]

Decathlonu.
No i to jest ogolna obnizka ceny we wszytskich Decathlonach.

no już właśnie znalazłem na stronie sklepu ale tak po przemysleniu sprawy to kupując pojedyncze klucze to chyba taniej by wyszło uwzględniając że część narzędzi się już ma typu klucz francuski, plaskie, ampulowe, oczywiście nie mowiąc o rowerowych podstawowych typy skuwacz, bo ściągacza takiego to już dawno nie używam.
pozdrawiam Arek

Data: 2010-11-14 20:14:24
Autor: PeJot
W dniu 2010-11-14 19:57, Arek Bukalski pisze:

no już właśnie znalazłem na stronie sklepu ale tak po przemysleniu
sprawy to kupując pojedyncze klucze to chyba taniej by wyszło

Nie chyba a na pewno. No i jakość w zestawach na ogół taka sobie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-11-14 21:14:00
Autor: kml

Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:ibpcej$r9b$1news.onet.pl...
[...]

Stawiam, że to jest to samo co i na alleprowizji i o ile się nic drastycznie nie zmieniło to lepiej jest kompletować samodzielnie.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-16 18:15:11
Autor: Titus Atomicus
In article <ibpfu0$bhh$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> Nie chyba a na pewno. No i jakość w zestawach na ogół taka sobie.

Stawiam, że to jest to samo co i na alleprowizji i o ile się nic drastycznie nie zmieniło to lepiej jest kompletować samodzielnie.

Ale kol. seco polecal?

TA

Data: 2010-11-16 18:16:07
Autor: kml
zestaw narzedziowy w Decathlonie

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

Ale kol. seco polecal?

Mógłbyś nieco jaśniej :)

Data: 2010-11-16 18:48:43
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kml pisze:

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

Ale kol. seco polecal?

Mógłbyś nieco jaśniej :)

Podłączam się ;-)

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2010-11-16 19:07:13
Autor: Titus Atomicus
zestaw narzedziowy w Decathlonie
In article <ibug5v$m0p$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

kml pisze:
> [...]

Bo wydawalo mi sie ze ja poprzednio byla mowa o tym komplecie z Decathlonu, to ktos je wyraznie polecal. Chopdzilo o stosunek ceny do zawartosci. I bylem pewien, ze tym ktosiem byles ty.

TA

Data: 2010-11-16 20:08:02
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki

kml pisze:
[...]

A to sobie nie przypominam, abym polecał :-)

Seco

Data: 2010-11-16 22:02:21
Autor: live_evil

kml pisze:
[...]

Albo polecałeś, a teraz nie chcesz się przyznać :P

--
live_evil

Data: 2010-11-17 08:11:58
Autor: bans
W dniu 2010-11-16 20:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

A to sobie nie przypominam, abym polecał :-)

Ja mam z Decathlonu i pasuje mi :)

Prawie nic z tego zestawu wcześniej nie miałem i przez jakiś czas nawet nie wiedziałem, do czego służą niektóre klucze w tym zestawie. Do czasu, aż trzeba było zdjąć kasetę czy dokręcić klasyczne stery :)

Nie byłbym w stanie sam sobie skompletować takiego zestawu, bo po prostu nawet nie wiedziałbym o jakie narzędzia pytać w sklepie.

--
bans

Data: 2010-11-17 19:38:36
Autor: Titus Atomicus
zestaw narzedziowy w Decathlonie
In article <ibukqm$91u$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> A to sobie nie przypominam, abym polecał :-)

No to mogl byc jeszcze Alfer, bo ja was myle.

TA

Data: 2010-11-16 22:29:09
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D4B86F.19071316112010news.onet.pl...
Bo wydawalo mi sie ze ja poprzednio byla mowa o tym komplecie z
Decathlonu, to ktos je wyraznie polecal. Chopdzilo o stosunek ceny do
zawartosci. I bylem pewien, ze tym ktosiem byles ty.

To do pewnego stopnia jest prawda jeżeli ktoś chce mieć większość narzędzi na już :) Kiedyś na alleprowizji było za 160 PLN OIDP i to już było za drogo IMO, ale zdrowo poniżej tej kwoty dla kogoś sporadycznie śrubkującego - czemu nie :)