zestaw pod sprzęt pod mały serwer

Data: 2010-08-25 15:35:04
Autor: konieczko
zestaw pod sprzęt pod mały serwer
W dniu 2010-08-25 00:11, RD pisze:
Witajcie,

Potrzebuję hmm.. opinii? podpowiedzi? w kwestii złożenia zestawu pod
maszynę, która będzie pracowała jako serwer www/e-mail. Oczywiście jest
to zestaw budżetowy, stąd komponenty PC, a nie nowy - firmowy serwer.

Co moglibyście zaproponować, aby działało sprawnie i wydajnie przez
jakiÅ› czas?

W sumie, najbardziej, zależy mi na dostępności (w dłuższej perspektywie
czasu, o ile tyle serwer bezproblemowo będzie działał) części tj. ew.
wymiana płyty, procesora, ramu.

Mogę liczyć na Waszą pomoc? :-)

p.s. pytałem już gdzieniegdzie o opinie nt. używanego dell'a poweredge
2650, jednakże są one z dyskami SCSI, których zamienić na SATA się nie
da. Gdyby było inaczej, kupiłbym 2szt. tego modelu plus nowe dyski SATA,
jednak ta opcja odpada. ;-)

Pozdr,
Rafał

Wiec wracajac do tematu tego taniego PC'ta, to zalezy co ten serwer ma serwowac bo na dobra sprawe to mozna i zlozyc go za 50zl. jakie lacze ma obslugiwac jak duza ilosc zapytan, jak duzy to ma byc serwis ile konta emilowych. Czy bedzie tam SQL tez wisial ?

Ten powerEdge o ktory pytasz to taki serwer na lacze 100Mbit z kilkuset kontami emil+ solidne www. Mysle ze te kilka tysiecy zapytan na sekunde obsluzy.

zestaw pod sprzęt pod mały serwer