zginął motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim

Data: 2011-09-13 12:14:42
Autor: Hubert Syrek
zginął motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim
Witam
mijałem się z kolegami niestety jeden z nich coś podobno kozakował wiem to z relacji na cb , niestety śmierć :(

Data: 2011-09-14 08:13:16
Autor: masti
zginął motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim
Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 12:14:42 -0700 osobnik zwany Hubert Syrek
wystukał:

Witam
mijałem się z kolegami

no i co z tego wynika?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-14 12:58:53
Autor: Hubert Syrek
On 14 Wrz, 10:13, masti <g...@to.hell> wrote:
Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 12:14:42 -0700 osobnik zwany Hubert Syrek
wystukał:

> Witam
> mijałem się z kolegami

no i co z tego wynika?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
rodziny i zapalają znicz [*]

Data: 2011-09-14 22:41:28
Autor: Grzybol
Użytkownik "Hubert Syrek" <hubertsyrek@gmail.com> napisał w wiadomości
wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
rodziny i zapalają znicz [*]

No, a tu mamy to w dupie. A Pierdnik najbardziej...

--
Grzybol

Data: 2011-09-15 09:00:25
Autor: Jacot
Hubert Syrek <hubertsyrek@gmail.com> wrote:

wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
rodziny i zapalają znicz [*]

No i?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-09-16 13:09:42
Autor: Hubert Syrek
On 15 Wrz, 09:00, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
Hubert Syrek <hubertsy...@gmail.com> wrote:
>wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
>rodziny i zapalają znicz [*]

No i?

--
Pozdrowionka
Jacot M10http://www.junak.riders.plhttp://stokrotka.ath.cx

DUPA

Data: 2011-09-17 12:48:48
Autor: masti
zginął motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 13:09:42 -0700 osobnik zwany Hubert Syrek
wystukał:

DUPA

kwintesencja sensu Twoich wypowiedzi

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-14 09:32:26
Autor: PH

Użytkownik "Hubert Syrek" <hubertsyrek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6b943327-d7ca-4271-b60c-2ea477341b32n12g2000yqh.googlegroups.com...
Witam
mijałem się z kolegami niestety jeden z nich coś podobno kozakował =
wiem to z relacji na cb , niestety śmierć :(

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no CB jest tak samo wiarygonym źródłem informacji jak program wyborczy palikota :]

Data: 2011-09-14 10:58:30
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-09-14 09:32, PH pisze:
[...]

Chyba na odwrót. Jeszcze nigdy wcześniej nie okazał się niewiarygodny. W przeciwieństwie do programów obecnie i poprzednio rządzących.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-14 11:49:13
Autor: PH

Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomości news:j4pqbn$h1t$1news.onet.pl...
[...]

jest w 99% wiarygodne jeśli chodzi o drożność drogi i niespodzianki na niej.
jeśli chodzi o szerzenie stereotypów i agrasji na drodze to też ciężko odmówić im palmy pierszeństwa.
tir-many nakręcają sie razem jak sprężynki w zegarkach. często spotykam sie z sytuacją że nie widzieli sytuacji na drodze ale forują wyroki na "krawaciarzy" czy "dawców".

Data: 2011-09-14 18:43:04
Autor: Sir Piernik
zgin�� motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim
PH pisze:
....>8
no CB jest tak samo wiarygonym �r�d�em informacji jak program wyborczy
palikota :]

Myslales chyba o p. Palikocie?
Czy moze placi Ci wierszowke pan ktory mowi konsekwentnie na Prezydenta "Pan Komorowski"?
Choc jest inna mozliwosc, zauroczyl Cie "wibrator, pistolet i swinski leb" i tyle dokladnie z tego zrozumiales :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

zginął motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim