zglaszac na policje czy olac?

Data: 2009-05-15 21:12:19
Autor: p
zglaszac na policje czy olac?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości
news:gukebd$dba$1inews.gazeta.pl...

autobusu wiozący dzieci klasycznie blokuje lewy jadąc/stojąc równolegle z
ciężarówka na pasie prawym, zrobiłem foto, pytanie do Was, zgłaszać na
policję? da to coś? czy olać tego 'blokersa' ?
http://i20.photobucket.com/albums/b218/pietrek28krk/15052009.jpg

Co chcesz zgłaszać ? Ze autobus omija dźwig , innym się spieszy i żądasz, by
szofera autobusu ukarać ?
Czy może , ze jeden szybki w osobówce, może cwelino, przed chwilą wrył się miedzy dźwig i
ciężarówkę, zamiast ominąć oba ?

Data: 2009-05-15 21:15:13
Autor: bratPit
[...]

że facet blokuje ruch,
brat

Data: 2009-05-15 21:18:10
Autor: p
zglaszac na policje czy olac?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gukevv$g9s$1inews.gazeta.pl...
że facet blokuje ruch,

A gdzie ten autobus ma się podziać? Musi mieć chwilę czasu na ominięcie samozaładowczej ciężarówki.
Osobówka między dźwigiem i TIRem jest do ukarania - nie zachowuje bezpiecznego odstępu

Data: 2009-05-15 21:34:07
Autor: ulong
p pisze:
Osobówka między dźwigiem i TIRem jest do ukarania - nie zachowuje bezpiecznego odstępu
Przecież oni stoją w miejscu, czyli wsio ok =)
Prawda taka, że po fotce za dużo się nie zdziała.

--
Pozdrawiam,
Wojtek.

Data: 2009-05-15 21:48:24
Autor: p

Użytkownik "ulong" <wojtak@wp.pl> napisał w wiadomości news:gukg3d$kun$1inews.gazeta.pl...
Przecież oni stoją w miejscu, czyli wsio ok =)

Jak stoją to o co chodzi?
Wszyscy stoją. Oba pasy zablokowane.
Jakiś młody gniewny zrobił fotę do tyłu, a my dyskutujemy ?

Data: 2009-05-15 22:02:02
Autor: bratPit
zglaszac na policje czy olac?

Przecież oni stoją w miejscu, czyli wsio ok =)

Jak stoją to o co chodzi?
Wszyscy stoją. Oba pasy zablokowane.
Jakiś młody gniewny zrobił fotę do tyłu, a my dyskutujemy ?

serio nie rozumiesz, jajcujesz sobie czy trollujesz?
tu jeszcze mapka sytuacyjna,
http://i20.photobucket.com/albums/b218/pietrek28krk/mapka_blokers.jpg

brat

Data: 2009-05-16 10:58:44
Autor: lublex

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gukhns$t2t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Olej. Nie da rady udowodnić ze zdjęcia, że "wesoły autobus" jechał 140 km/h abo i więcej.

pozdr
lublex

Data: 2009-05-16 13:18:16
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gulma6$d4c$1node1.news.atman.pl...

[...]

Zdjecie poglądowe przedstawia nieprawdziwą sytuację
Bo nie ma na nim conajmniej samochodu z którego wykonano zdjęcie
Jak tu jest oszustwo to i cała sytuacja może być zmyslona
Ze zdjęcia nic nie wynika więc jak chcesz go użyć jako dowodu?
Facet z autobusu pokaże zdjęcie zrobione tobie i powie że to Ty
blokowałeś ruch bo tam napewno jest dużo miejsca z przodu przed Tobą
Foti

Data: 2009-05-16 12:55:08
Autor: slaweks
On 15 Maj, 21:48, "p" <p...@rs.tu> wrote:
Użytkownik "ulong" <woj...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:gukg3d$kun$1inews.gazeta.pl...

> Przecież oni stoją w miejscu, czyli wsio ok =)

Jak stoją to o co chodzi?
Wszyscy stoją. Oba pasy zablokowane.
Jakiś młody gniewny zrobił fotę do tyłu, a my dyskutujemy ?

Autor fotki blokuje ruch i wszystko jasne i z uśmiechem ;-)))))

Data: 2009-05-15 21:34:57
Autor: 'Tom N'
p w <news:gukf6k$el2$1news.wp.pl>:

[...]

Szkoda, że nie czytałeś tego co zostało napisane:
"wesoły kierowca autobusu wiozący dzieci klasycznie blokuje lewy
jadąc/stojąc równolegle z ciężarówka na pasie prawym"

Osobówka między dźwigiem i TIRem jest do ukarania - nie zachowuje bezpiecznego odstępu

A ile ten odstęp ma wynosić? Podasz w metrach, czy milimetrach...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-05-15 21:35:31
Autor: bratPit
zglaszac na policje czy olac?
że facet blokuje ruch,

A gdzie ten autobus ma się podziać? Musi mieć chwilę czasu na ominięcie samozaładowczej ciężarówki.

czyli jakby był film że facet odstawia jaja i blokuje lewy pas byłby sens zgłaszać, a ze zdjęć [dwóch] nic nie wynika?
brat

Data: 2009-05-15 21:44:13
Autor: p

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gukg61$lof$1inews.gazeta.pl...
czyli jakby był film że facet odstawia jaja i blokuje lewy pas byłby sens zgłaszać, a ze zdjęć [dwóch] nic nie wynika?

Te pojazdy jadą czy stoją ?
Czy autobus ma szansę ominąć dźwig ?
Czy przed nimi tez wszystko stoi na obu pasach ?

Zdjęcie jest do tyłu z auta jadącego przed autobusem. Ile jest miejsca przed dźwigiem ?
Co jest za autobusem - sznur pojazdów i autobus ani nie ma gdzie się schować po wyprzedzaniu, ani zwolnić, by schować się za TIRem ?

Inaczej oprócz tego, ze blokuje, napisz co powinien szofer autobusu zrobić ? Podskoczyć ?

Data: 2009-05-15 21:52:38
Autor: bratPit
[...]

OK, następnym razem będzie film i zgłoszenie,
brat

Ps to zdjęcie było zrobione przeze mnie - stałem [pieszo... znaczy na butach] na lewym pasie ;-)

Data: 2009-05-15 14:17:52
Autor: WS
On 15 Maj, 21:52, "bratPit" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:

> [...]

brat

Ps to zdjęcie było zrobione przeze mnie - stałem [pieszo... znaczy na

jesli masz za duzo wolnego czasu ;) to mozesz zglosic, jak juz bedzie
zgloszenie, to musza sie tym zajac i z duzym prawdopodobienstwem
kierowca autobusu sie przyzna :) , zapewne bedzie "udowadnial", ze
jego postepowanie bylo uzasadnione
Twoje zeznania to juz jakis dowod w sprawie - nawet bez tej fotki - a
ona to tylko uprawdopodabnia...

WS

Data: 2009-05-15 14:22:42
Autor: WS
zglaszac na policje czy olac?
jesli masz za duzo wolnego czasu ;) to mozesz zglosic,

PS. zglaszajac uwazaj, zebys nie dostal propozycji mandatu za lazenie
po autostradzie :)

PS1. ja bym oczywiscie zglaszanie sobie odpuscil, jakos kojarzy mi sie
to z ORMO ;)  juz lepiej bylo podejsc do tego kierowcy i
wytumaczyc... ;)

Data: 2009-05-15 23:31:12
Autor: bratPit
zglaszac na policje czy olac?

PS. zglaszajac uwazaj, zebys nie dostal propozycji mandatu za lazenie
po autostradzie :)

tam juz nie ma autostrady, kilkaset metrów wczesniej jest znak o jej koncu,

PS1. ja bym oczywiscie zglaszanie sobie odpuscil, jakos kojarzy mi sie
to z ORMO ;)  juz lepiej bylo podejsc do tego kierowcy i
wytumaczyc... ;)

w sumie... tez prawda, mentalnosci ludzi nie zmienie, kultury jazdy tez nie naucze, bez sensu tracic nerwy tylko, ale jak czlowiek po 18tej w piatek wraca po pracy to logicznie nie podchodzi do zycia ;-)
brat

Data: 2009-05-15 23:27:27
Autor: bratPit
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

hmm, czasu to może i nie mam za wiele ;-) ale fakt, na filmie byłoby widać całą akcję i kilkusetmetrowy korek za autobusem, nie pomyślałem bo mi - i nie tylko mi, ale wszystkim którzy jechali na centrum - facet podniósł ciśnienie na maksa sic!
brat

Data: 2009-05-15 23:33:10
Autor: p

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gukmnv$nde$1inews.gazeta.pl...

facet podniósł  ciśnienie na maksa sic!

Jechałeś za nim, pieszo autobus ominąłeś i zrobiłeś zdjęcie ?
Jak długo tamował ruch ?
Jaki miał cel szofer autobusu?
Czy mogło się coś w autobusie popsuć?

Data: 2009-05-16 13:01:02
Autor: slaweks
On 15 Maj, 23:27, "bratPit" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
[...]

Mnie też taki podniósł ale go olałem i wyprzedziłem bo nie był czujny.
nawet użycie sygnałów dźwiękowych nie było przekonujące.

Data: 2009-05-16 12:59:20
Autor: slaweks
On 15 Maj, 23:17, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
[...]

Nie uprawdopodabnia tylko będzie wyjaśniał, że zeznającemu się coś
zdawało.

A tak w ogóle to nie pochwalam regulatorów.

Data: 2009-05-15 22:43:09
Autor: p

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gukh63$qo3$1inews.gazeta.pl...
Ps to zdjęcie było zrobione przeze mnie - stałem [pieszo... znaczy na butach] na lewym pasie ;-)

Wylazłeś na jezdnię przed autobus?
A za autobusem mrygający kierownik w pełnoletniej limuzynie ?
Szofer autobusu uczył buraka ?

Data: 2009-05-15 22:51:19
Autor: Karolek

Użytkownik "p" <p@rs.tu> napisał w wiadomości news:gukk60$hqe$1news.wp.pl...

A za autobusem mrygający kierownik w pełnoletniej limuzynie ?

Co robiacy??

Szofer autobusu uczył buraka ?

Ciebie buraku powinni nauczyc.

Karolek