zglaszac na policje czy olac?

Data: 2009-05-15 22:41:51
Autor: Tomasz Pyra
zglaszac na policje czy olac?
bratPit pisze:
Witajcie,
wracałem dziś z pracy tzw. południową obwodnicą Krakowa i przy zjeździe w stronę Rzeszowa/centrum Krakowa są dwa pasy, jeden biegnie na Rzeszów a drugi do centrum, oczywiście korek na obu, na zdjęciu powód korka na lewym pasie który kawałek dalej biegnie w kierunku centrum, wesoły kierowca autobusu wiozący dzieci klasycznie blokuje lewy jadąc/stojąc równolegle z ciężarówka na pasie prawym, zrobiłem foto, pytanie do Was, zgłaszać na policję? da to coś? czy olać tego 'blokersa' ?

My tu Ci możemy uwierzyć, ale jeżeli chodzi o ciężar dowodowy tej fotki to on jest żaden.
Tu nic nie widać, ani kto jedzie, kto stoi i co się tu w ogóle dzieje.

Policja na tej podstawie raczej nic nie zrobi.

Data: 2009-05-15 23:17:11
Autor: bratPit
[...]

tego się obawiałem, trzeba było nagrać film,
brat

Data: 2009-05-16 11:05:04
Autor: lublex

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gukm4l$klq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Najpierw do Romana z Łodzi w terminy, a potem dopiero skuteczne anonse do policji.

pozdr
lublex

zglaszac na policje czy olac?