zglaszac na policje czy olac?

Data: 2009-05-18 09:46:14
Autor: kamil
zglaszac na policje czy olac?

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gukebd$dba$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,
wracałem dziś z pracy tzw. południową obwodnicą Krakowa i przy zjeździe w stronę Rzeszowa/centrum Krakowa są dwa pasy, jeden biegnie na Rzeszów a drugi do centrum, oczywiście korek na obu, na zdjęciu powód korka na lewym pasie który kawałek dalej biegnie w kierunku centrum, wesoły kierowca autobusu wiozący dzieci klasycznie blokuje lewy jadąc/stojąc równolegle z ciężarówka na pasie prawym, zrobiłem foto, pytanie do Was, zgłaszać na policję? da to coś? czy olać tego 'blokersa' ?
brat

Zastanawialo mnie ciagle, skad biora sie ci wszyscy spolecznie aktywni emeryci, ktorzy cale dnie nie robia nic poza gapieniem sie przez okno i pisaniem donosow, bo syn Kowalskich rzucil gume na chodnik a Gozdzikowa sie puszcza.

No to juz wiem, skad sie biora.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-18 11:23:27
Autor: Robert_J
zglaszac na policje czy olac?
No to juz wiem, skad sie biora.

Dokładnie ;-).

Data: 2009-05-18 18:43:26
Autor: MAc
zglaszac na policje czy olac?
Robert_J pisze:
No to juz wiem, skad sie biora.

Dokładnie ;-).

Raczej skąd się biorą piep...eni ormowcy ruchu drogowego, którzy blokują lewy pas. Ostatnio na A4 do krakowa też byli tacy, co powodowało, że przed nimi na dojeździe  - przerwy pomiędzy samochodami na prawym pasie urosły do irracjonalnych rozmiarów. Spokojnie mogłoby ich być ze dwa razy więcej - dzięki czemu korek rósł i rósł.
Jak się ludzie sensownie wpuszczają, to nie ma cwaniaczków - bo praktycznie nie ma różnicy w długości korka na obu pasach.

Precz z ormowcami.

Data: 2009-05-18 20:35:34
Autor: bratPit
zglaszac na policje czy olac?

No to juz wiem, skad sie biora.

stąd się biorą że zamiast wracać do domu pół godziny wracam godzinę, bo jakiemuś pedałowi [nie mylić z homoseksualistą] upieprzyło się że będzie ruch regulował,
brat

Data: 2009-05-19 08:56:07
Autor: kamil

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gus9pj$s9e$1inews.gazeta.pl...

No to juz wiem, skad sie biora.

stąd się biorą że zamiast wracać do domu pół godziny wracam godzinę, bo jakiemuś pedałowi [nie mylić z homoseksualistą] upieprzyło się że będzie ruch regulował,

Zaoszczedzisz pol godziny, a pozyjesz pol dnia krocej przez te stresy, nie liczac czasu zmarnowanego na pisanie donosow i bieganie ze zdjeciami.

Warto ci?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-19 10:45:56
Autor: jack
> [...]

Zaoszczedzisz pol godziny, a pozyjesz pol dnia krocej przez te stresy, nie liczac czasu zmarnowanego na pisanie donosow i bieganie ze zdjeciami.

Wiesz co?Zazyj coś na uspokojenie przed jazdą-pomaga.
Tak zrobiłem wczoraj przed egzaminem na prawko[C] i zdałem.Pierwsze odblałem bo
jezdziłem bez procha.
Ew.wyprowadz sie tam gdzie jest mniej ludzi[Alaska???]
pozdro.jack

Data: 2009-05-19 09:47:53
Autor: kamil

"jack" <jackglajt@vp.pl> wrote in message news:653d.00000e9a.4a1271c4newsgate.onet.pl...

> [...]

jezdziłem bez procha.
Ew.wyprowadz sie tam gdzie jest mniej ludzi[Alaska???]

Ja? To nie ja robie zdjecia i listy pisze. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-19 13:34:05
Autor: jack
> [...]

> jezdziłem bez procha.
> Ew.wyprowadz sie tam gdzie jest mniej ludzi[Alaska???]

Ja? To nie ja robie zdjecia i listy pisze. :-)

Uspokuj sie pisze do autora wątku,wiem powinienem wkleic pod jego watkiem.
sory.
Ale coś na uspokojenie kazdemu sie przyda.
pozdro.jack

Data: 2009-05-19 17:24:48
Autor: bratPit
zglaszac na policje czy olac?

Wiesz co?Zazyj coś na uspokojenie przed jazdą-pomaga.

ale czy ja jestem niespokojny? cholernie ciężko mnie z równowagi wyprowadzić, ale takie mongoły jak ten w autobusie jednak potrafią,

Ew.wyprowadz sie tam gdzie jest mniej ludzi[Alaska???]

o! i tu masz rację, myślę o tym - choć o kraju w którym jest nieco cieplej niż na Alasce, ale zobaczymy co z tego będzie,
brat

Data: 2009-05-19 14:37:51
Autor: Mark
Dnia Mon, 18 May 2009 20:35:34 +0200, bratPit napisał(a):

stąd się biorą że zamiast wracać do domu pół godziny wracam godzinę, bo jakiemuś pedałowi [nie mylić z homoseksualistą] upieprzyło się że będzie ruch regulował,

Ostatnio "jechalem" tamtedy  w dlugi weekend.
Choc "jechalem" to naduzycie. Korek jak jasna cholera na wylocie..
I tak, chcialem sobie skrecic na centrum, pottem odbic na Biezanow,
Niepolomice dalej - to sie nie dalo, bo tkaich regulatorow bylo kilku i po
pol godzinie stania czlowieka krew zalewala jak widzi, stojac daleko daleko
na gorce - Prawy pas stoi, ok, prawy skreca w prawo, ale lewy
pusciusienki..az do momentu stojacego w nim "regulatora", za ktorym korek
jak na prawym. To, ze wielu cwaniakuje ciagnac lewym do koca i wbijajac sie
na prawy, nie uprawnia takich sk...ow do zablokowania tych co chca skrecic
tez w lewo.

--
Mark

Data: 2009-05-20 13:43:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:

Prawy pas stoi, ok, prawy skreca w prawo, ale lewy
pusciusienki..az do momentu stojacego w nim "regulatora", za ktorym korek
jak na prawym. To, ze wielu cwaniakuje ciagnac lewym do koca

To nie jest żadne cwaniakowanie tylko normalna jazda.
Wszystko inne jest kretynizmem.

Data: 2009-05-20 20:13:11
Autor: Mark
Dnia Wed, 20 May 2009 13:43:40 +0200, Cavallino napisał(a):

To nie jest żadne cwaniakowanie tylko normalna jazda.
Wszystko inne jest kretynizmem.

Tam jest akurat cwaniakowanie.Duzo wczesniej  oba pasy przestaja byc wspolne
i sa wyraznei oznakowane, wiec jak gosciu przejezdza 100m pasem oznaczonym
do skretu w lewo i wbija sie niemal na wysepce w prawo - to jest cwaniactwo.

--
Mark

zglaszac na policje czy olac?