zg³oszenia tymczasowego obiektu budowlanego

Data: 2013-02-08 01:35:33
Autor: Agnieszka
zg³oszenia tymczasowego obiektu budowlanego
potrzebuje pomocy... po raz pierwszy postawi³am sobie domek letniskowy na pozwolenie czasowe i nie wiem jak to funkcjonuje w praktyce, ale bed±c w wakacje nad morzem widzia³am ¿e wszystko tam tak funkcjonuja...

za 30 dni mija mi termin kiedy bede musia³ ten domek rozebraæ lub przesun±æ (tak jest napisane na wniosku) i musze o tym fakcie powiadomiæ odpowiedni organ.

czy moge o kolejne pozwolenie wystapic juz dzisiaj podczas funkcjonowania obecnego, z dat± jego rozpoczecia za miesiac aby by³a ci±glosc? czy wystepuj±c o ponowne pozwolenie, s± jakies uproszczone procedury, czy znowu musze kompletowac wniosek wraz ze wszystkimi mapami, projektami... Agnieszka

zg³oszenia tymczasowego obiektu budowlanego