zgłoszenie kolizji na policję, ile czasu?

Data: 2012-03-19 17:48:41
Autor: Krzysztof 45
zgłoszenie kolizji na policję, ile czasu?
doomspawn napisał(a):
On jechał przede mną i zjechał na lewą stronę równolegle do drogi, tak jakby chciał stanąć (tam gdzie zresztą normalnie stają). Nie pamiętam dokładnie ale chyba nawet na chwilę się zatrzymał. Wtedy zakręcił w prawo, tak jakby chciał stanąć tam tyłem do ściany albo zawrócić. Ja jechałem niedaleko za nim i jak zobaczyłem, że zjechal to jechałem dalej prosto do firmy, jednak jako, że on wyjechał to uderzyłem w niego.

On Tobie zajechał drogę.

Ja zawsze wzywam gliny nawet w mniejszych pierdołach.
Nawet po napisaniu  i podpisaniu oświadczenia, winowajca zmieniał zdanie jak ubezpieczyciel dzwonił do niego z potwierdzeniem. On zaczął wahać się, zmieniał zdanie i oświadczeniem można sobie dupę podetrzeć. I zaczynają sie bardzo wysokie schody.
A Ty nawet z tego j.w. oświadczenia nie masz. Jak tamten będzie cwaniakiem to do szpitala się zgłosi z omdleniami i bólem w karku. Poleży na obserwacji kilka dni i jeszcze kilka tysia mu wybecalujesz.

--
Krzysiek

zgłoszenie kolizji na policję, ile czasu?