zg³oszenie kolizji na policje, ile czasu?

Data: 2012-03-19 18:04:28
Autor: qwerty
zg³oszenie kolizji na policje, ile czasu?
U¿ytkownik "doomspawn"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jk7m2e$ck1$1@inews.gazeta.pl...
Kto wg Was jest winny? Dodam jeszcze, ¿e nie jestem pewien na 100%, ale raczej ¿adnych kierunkowskazów przy zjezdzaniu ani na bok, ani pode mnie nie u¿ywa³.

On. Nawet jak by³by w³±czony kierunkowskaz to on musi siê upewniæ (on zmienia kierunek).

Data: 2012-03-19 22:57:14
Autor: doomspawn
On 2012-03-19 18:04, qwerty wrote:
[...]

Ok, dziêki za upewnienie, ale w takim razie jako¶ mo¿na to jeszcze ugry¼æ? Zg³osic na policjê, itp?

Data: 2012-03-20 07:01:15
Autor: qwerty
zg³oszenie kolizji na policje, ile czasu?
U¿ytkownik "doomspawn"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jk8a3n$hkf$1@inews.gazeta.pl...
Ok, dziêki za upewnienie, ale w takim razie jako¶ mo¿na to jeszcze ugry¼æ? Zg³osic na policjê, itp?

Raczej teraz nic nie zrobisz. Gdyby nawet teraz zg³osi³ na policjê to mia³by¶ jak udowodniæ jego winê.

zg³oszenie kolizji na policje, ile czasu?