zgoda na przejazd przez działkę

Data: 2010-10-01 07:39:22
Autor: PesTYcyD
zgoda na przejazd przez działkę
Możesz się nie zgodzić to twoja działka jest. Mi Energetyka kiedyś chciała wywalić w kosmos płot bo chcieli kopać rów pod kable. Nawet tego ze mną nie uzgodnili, tylko przyjechali z ciężkim sprzętem. Wezwałem policję i ich pogoniłem. Próbowali podejść do tematu jeszcze raz ale ja się nie zgadzałem na dewastację mojej działki. Po 2 miesiącach wykopali sobie rów po drugiej stronie drogi.

zgoda na przejazd przez działkę