zgody marketingowe

Data: 2014-12-19 10:11:59
Autor: janek z pola
zgody marketingowe
janek z pola wrote:

Zatem co z tym listem zwykłym? Podpada pod te zgody? Czy nie podpada i
oznacza to, że zgody nie było? Czy może nie podpada ale oznacza to, że
domyślnie jednak zgoda była?

Znalazłem opis na stronie GIODO taką informację:

http://www.giodo.gov.pl/1520008/id_art/3511/j/pl/

Wynika z niej, że marketing bezpośredni własnych produktów lub usług nie wymaga zgody. Tzn. z samego faktu że bank zna moje dane osobowe wynika, że może taki marketing robić.

Czy opisany na stronie GIODO przypadek dotyczy wysyłki tego listu?

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-12-19 13:55:18
Autor: J.F.
zgody marketingowe
Użytkownik "janek z pola"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
janek z pola wrote:
Zatem co z tym listem zwykłym? Podpada pod te zgody? Czy nie podpada i

Tu nie chodzi o list, tu chodzi o to, ze ktos przetwarzal bazy danych w celu wyciagniecia danych do tego listu.
Przetwarzanie baz zawierajacych dane osobowe w celu wyciagniecia numeru telefonu, to ten sam przypadek.

[...]

Niby tak, ale cos mi sie tu wydaje ze to jakies naduzycie.

"jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratorów danych
albo odbiorców danych, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą."

I ten niezbedny, prawnie usprawiedliwiony cel, to ma byc przyslanie informacji o kredycie na 30%  ?

No ale ja nie jestem GIODO :-(

Raczej bym przeczytal:

1) osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę, chyba że chodzi o usunięcie dotyczących jej danych;

3) jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do

podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą;

Wiec wszystko zwiazane z prowadzeniem konta mozna zrobic, a marketing to patrz pkt 1.

zgody marketingowe