zgrabne notebooki 12-13"

Data: 2009-05-30 16:25:04
Autor: Klaudia
zgrabne notebooki 12-13"
Witam wszystkich. Proszę o naprowadzenie i podpowiedź w zakresie notebooków spełniających następujące kryteria:
1. matowa matryca 12-13"
2. rozdzielczość 1280x800
3. może być bez DVD
4. zgrabna i w miarę trwała konstrukcja
5. nie za drogie :)
Pozdrowionka

Data: 2009-05-30 22:07:01
Autor: KILu
zgrabne notebooki 12-13"
Klaudia wrote:
[...]

IBM X31 lub X41, jesli pominiemy punkt 2. W kazdym razie nieco ponad 1000
zl za perfekcyjnie dopracowany sprzet z obudowa z tytanu to calkiem
rozsadna cena.

k,

Data: 2009-05-30 23:53:29
Autor: Animka
zgrabne notebooki 12-13"
Klaudia wrote:
[...]

Może coś w tym stylu:
http://www.delllow.com/go/_info/?user_id=L1&lang=pl

--
animka

Data: 2009-05-31 12:51:24
Autor: Klaudia
zgrabne notebooki 12-13"
Klaudia wrote:

Może coś w tym stylu:
http://www.delllow.com/go/_info/?user_id=L1&lang=pl

-- animka

Okazuje się, że będę mieć kasę i nie musi być aż tak tani :) Teraz upatrzyłam Dell Latitude E4300. Co sądzicie o tym. Czy zakup za ok 3500 na allegro z outlet jest dobrym rozwiązaniem i czy na pewno ma on wtedy gwarancję? Czytałam też gdzieś, że lubią się zawieszać. Oczywiście: 13", grafika na wyższym Intelu, co o tym sądzicie, jakie mają wady?

Data: 2009-06-02 02:10:49
Autor: RudeBoy
zgrabne notebooki 12-13"
Klaudia pisze:

Okazuje się, że będę mieć kasę i nie musi być aż tak tani :) Teraz upatrzyłam Dell Latitude E4300. Co

Przygladnij sie Lenovo ThinkPad X300 :) Boski sprzęt.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ

Data: 2009-05-30 23:56:43
Autor: Klaudia
zgrabne notebooki 12-13"
Klaudia wrote:
> [...]

IBM X31 lub X41, jesli pominiemy punkt 2. W kazdym razie nieco ponad 1000
zl za perfekcyjnie dopracowany sprzet z obudowa z tytanu to calkiem

Już sobie upatrzyłam 13" używany DELL XPS M1330, ale okazuje się, że one mają lustrzaną matrycę, wrrrr... -nie rozumiem tego!
Natomiast IBM X31, wybacz ale pachnie już poprzednią epoką :) chociaż słyszałam, że był super. Wyżej już stoi u mnie stary Dell D43 12".
Ile może kosztować wymiana matrycy na matową w tym XPS? Pozdrowionka!

Data: 2009-05-31 02:22:03
Autor: Piter
zgrabne notebooki 12-13"
jak pomieniesz matową matrycę to może toshiba serii u400 np u400-15p

zgrabne notebooki 12-13"