zgranie materialu HD z tunera n-ki do pliku MKV na kompie

Data: 2011-02-23 16:41:36
Autor: LUKAS
zgranie materialu HD z tunera n-ki do pliku MKV na kompie
Da sie latwo takie cos zrobic?

mam tuner n telewizji z dyskiem i potrzebuje zgrac sobie teledyski na kompa albo od razu na pendirva ale tak sie pewnie nie da:-)

Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.

Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera  pewnie jest zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie bedzie takie proste..

Data: 2011-02-23 18:30:31
Autor: Arek.
[...]

poczytaj temat z 14.02.2011 22:24 mały hacking dekodera n-ki

Data: 2011-02-23 18:31:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "LUKAS" <qwerty101101@op.pl> napisał w wiadomości news:4d652ab1$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
Da sie latwo takie cos zrobic?

Tak, tylko trzeba zrezygnować z N, wziąć platformę która pozwala używać normalnych tunerów, kupić sobie normalny tuner z dyskiem zewnętrznym - i hajda.

Data: 2011-02-23 17:34:01
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> Da sie latwo takie cos zrobic?

Tak, tylko trzeba zrezygnować z N, wziąć platformę która pozwala
używać normalnych tunerów, kupić sobie normalny tuner z dyskiem
zewnętrznym - i hajda.

Albo kupić CAM enki, chociaż tam chyba nie ma wszystkiego co w
normalnym abonamencie.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-23 18:47:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ik3ge7$n2m$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Tak, tylko trzeba zrezygnować z N, wziąć platformę która pozwala
używać normalnych tunerów, kupić sobie normalny tuner z dyskiem

To N-ka ma CAM?
A nie przypadkiem wyłącznie na potrzeby odbioru TnK a nie N?

Data: 2011-02-23 17:49:55
Autor: bufi
Cavallino wrote:

To N-ka ma CAM?
A nie przypadkiem wyłącznie na potrzeby odbioru TnK a nie N?

tak, bo to przecież Tania eNKa.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-23 19:17:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ik3hc2$qsn$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> Albo kupić CAM enki,

To N-ka ma CAM?
A nie przypadkiem wyłącznie na potrzeby odbioru TnK a nie N?

tak, bo to przecież Tania eNKa.

No tak, ale w pojęciu "platforma która pozwala używać normalnych tunerów" TnK się łapie, a N nie.
Więc warto to rozróżniać, żeby nie było nieporozumień.

Data: 2011-02-23 20:24:44
Autor: ToMasz
LUKAS pisze:
[...]

pytałem o jakiekolwiek zgrywanie materiału z n-ki i dostałem "kopa" od
grupy, a co dopiero Ty wyskakujesz z HD!? O ile mi wiadomo, to wogóle
jest bida z nagrywaniem hd! tzn łatwiej wyświetlić hd, niż go zapisać.
tak wiec, albo pobieraj z netu, albo kup grabeer/kartę tv i zgrywaj w
sd, choć mozesz sobie przekonwerotwać potem jak chcesz (pytanie tylko
czy jest sens)

ToMasz

Data: 2011-02-24 07:24:53
Autor: pawell32
W dniu 2011-02-23 20:24, ToMasz pisze:
[...]

nie do końca, dobrze Ci napisali.
ja ostatnio nagrywałem materiał HD na ferdku 8900 i bez
przeróbek odtwarzałem go na kompie
(winxp, c+)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-02-24 17:46:11
Autor: Jan Rudziński
zgranie materialu HD z tunera n-ki do pliku MKV na kompie
Cześć wszystkim

LUKAS pisze:
[...]
Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.

mkv jest nie tyle formatem, co "pojemnikiem". Mój samsung odtwarza mkv, ale w jednym filmie musiałem podmienić kodowanie dźwięku, bo nie rozpoznawał kodeka.

Przy okazji - gdzie można znaleźć do legalnego pobrania próbki filmów HD w mkv tak, żeby sprawdzić, czy telewizor łapie?

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2011-02-24 18:03:26
Autor: Mr.FX
[...]

Ja mam u siebie podłączony tuner Ariva 200 (z kartą Cyfra+)
kablami komponent z Hauppauge HD PVR i dalej przez USB do PC.
Działa to nawet dobrze z Windows 7 Media Center - da się normalnie
oglądać, działa timeshift, mogę nagrywać w HD 1080i.

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania, bo od lat
jestem przywyczajony do Windows Media Center i HTPC od lat używam
jako centralny punkt systemu audio/video (podłączone wzmacniacze, projektor, ekran lcd) i jeszcze w ub. roku TV tam miałem tylko SD,
a teraz w końcu działa HD. ;)

Nie wiem czy tunery N-ki mają wyjście Component i czy wysyłają na nie
sygnał HD - jeśli nie, to pomiędzy Hauppag HD PVR a tuner N-ki potrzebne
będzie jeszcze coś w rodzaju HD Fury (konwerter HDMI (z HDCP)->Component)
lub jakiś inny HDCP stripper i karta z wejściem HDMI.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2011-02-24 18:27:17
Autor: blur
Użytkownik "Mr.FX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1wgzyphghsmdu.lybi40tbjugo.dlg@40tude.net...

Ja mam u siebie podłączony tuner Ariva 200 (z kartą Cyfra+)....

Nie lepiej było wsadzić do kompa kartę DVB-S PCI HD ?
chyba że masz to na laptopie ?

pozdro

Data: 2011-02-24 19:10:42
Autor: Mr.FX
On Thu, 24 Feb 2011 18:27:17 +0100, blur wrote:
Ja mam u siebie podłączony tuner Ariva 200 (z kartą Cyfra+)....

Nie lepiej było wsadzić do kompa kartę DVB-S PCI HD ?
chyba że masz to na laptopie ?

Tyle co się naczytałem o problemach jakie z tym ludzie mają
(problemy z poprawną pracą kart z windows media center, problemy
z modułami hdcam, problemy z kartami w modułach hd cam)
to wolałem nie ryzykować i nie tracić na to czasu.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2011-02-24 19:19:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mr.FX" <usenet@zatokapucka.pl> napisał w wiadomości news:cdpmrsghvpi6$.1b2mdctunw5xs$.dlg40tude.net...
[...]

Stawiasz DVBViewer, phoenixa i wszystko działa.
Jak się upierasz że pod media center, to ten program i tak może działać jako jego serwis.

Data: 2011-02-24 19:18:09
Autor: Cavallino
[...]

Tylko po co kombinacje i ta Arriva?

Data: 2011-02-24 19:57:27
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-23 16:41, LUKAS pisze:
Da sie latwo takie cos zrobic?

mam tuner n telewizji z dyskiem i potrzebuje zgrac sobie teledyski na kompa
albo od razu na pendirva ale tak sie pewnie nie da:-)

nie da się, masz rację

Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV
bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.

tu też masz rację

Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera  pewnie jest
zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie
bedzie takie proste..

Oj nie będzie bo Ĺźadne urządzenie poza twoim dekoderem, zawartości dysku nie zobaczy (Ĺźaden komp nawet tego dysku nie bedzie mĂłgł  formatować etc)

zgranie materialu HD z tunera n-ki do pliku MKV na kompie