[Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi

Data: 2012-06-20 06:58:59
Autor: Sinus
[Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
Wykonałem wczoraj po południu 2 przelewy natychmiastowe z Synca do Citi. Nie
pojawiły się na rachunku docelowym... jako że pilnie potrzebowałem ¶rodków,
przelałem zwykłym Bluecashem - przelew poszedł, acz też z opóĽnieniem.

Dzi¶ patrzę i nadal nie ma tych przelewów wykonanych, na Syncu żadnego zwrotu.
Dzwonię do BlueMedia - przelewy zostały odrzucone przez Citibank (jasssne....)
i Alior Sync powinien zwrócić panu ¶rodki.

To dzwonię do Synca. I tu mi ręce opadły... paniusia prosi o jak najwięcej
szczegółów dotycz±cych tego przelewu (???). Pytam czy nie widzi mojej historii
rachunku to sobie skopiuje wszystko, a ona z rozbrajaj±c± szczero¶ci±: NIE.
Zgłoszenie przyjęła, nie wiadomo kiedy ¶rodki wróc± na moje konto - po prostu
komedia.

--
Sinus

Data: 2012-06-20 10:32:19
Autor: ETR
W dniu 20.06.2012 08:58, Sinus pisze:
Wykonałem wczoraj po południu 2 przelewy natychmiastowe z Synca do Citi. Nie
pojawiły się na rachunku docelowym... jako że pilnie potrzebowałem środków,
przelałem zwykłym Bluecashem - przelew poszedł, acz też z opóźnieniem.

DziĹ› patrzÄ™ i nadal nie ma tych przelewĂłw wykonanych, na Syncu ĹĽadnego zwrotu.
Dzwonię do BlueMedia - przelewy zostały odrzucone przez Citibank (jasssne....)
i Alior Sync powinien zwrócić panu środki.

To dzwonię do Synca. I tu mi ręce opadły... paniusia prosi o jak najwięcej
szczegółów dotyczących tego przelewu (???). Pytam czy nie widzi mojej historii
rachunku to sobie skopiuje wszystko, a ona z rozbrajającą szczerością: NIE.
Zgłoszenie przyjęła, nie wiadomo kiedy środki wrócą na moje konto - po prostu
komedia.

--
Sinus

Natychmiastowe w syncu to bluecash. Do mnie szedĹ‚ przelew 15 tys w piÄ…tek bluecashem 6h. Po czym reklamowaliĹ›my a bank BC stwierdziĹ‚ ze to nie ich wina tylko ING ktore nie rpzyjelo przelewu. Tel do ING  wina bluecash oni dzialajÄ… przeciez automatycznie i nie ma mowy o odmowie przyjÄ™cia przelewu. ZrobiliĹ›my zadyme z w bluecash ale skonczylo sie jedynie jakimis gratisowymi przelewami "natychmiastowymi"
Jak czytam opinie o  natycmiastowych w syncu to wlos sie jeĹĽy  ja czÄ™sto po3ebuje przelac pln z jednego konta na drugie ale widze ze to nie takie proste.

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-20 01:58:48
Autor: eisenberg
On 20 Cze, 10:32, ETR <niepo...@niepodam.pl> wrote:
> [...]

> Zgłoszenie przyjęła, nie wiadomo kiedy ¶rodki wróc± na moje konto - po prostu

Natychmiastowe w syncu to bluecash. Do mnie szedł przelew 15 tys w
pi±tek bluecashem 6h. Po czym reklamowali¶my a bank BC stwierdził ze to
nie ich wina tylko ING ktore nie rpzyjelo przelewu. Tel do ING  wina
bluecash oni dzialaj± przeciez automatycznie i nie ma mowy o odmowie
przyjęcia przelewu. Zrobili¶my zadyme z w bluecash ale skonczylo sie
jedynie jakimis gratisowymi przelewami "natychmiastowymi"
Jak czytam opinie o  natycmiastowych w syncu to wlos sie jeży  ja często
po3ebuje przelac pln z jednego konta na drugie ale widze ze to nie takie
proste.

Mnie wystarczyła informacja, że to idzie przez BC żeby darować sobie

Data: 2012-06-20 13:45:30
Autor: xbartx
Dnia Wed, 20 Jun 2012 01:58:48 -0700, eisenberg napisał(a):

Mnie wystarczyła informacja, że to idzie przez BC żeby darować sobie

Też mi się wydaje, że można tego ewentualnie spróbować w ostateczności ale nie ma co się rzucać szczególnie teraz na początku działalności Synka czyli beta testów ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-20 17:04:52
Autor: Zbynek Ltd.
zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
xbartx napisał(a) :

Też mi się wydaje, że można tego ewentualnie spróbować w ostateczno¶ci ale nie ma co się rzucać szczególnie teraz na pocz±tku działalno¶ci Synka czyli beta testów ;)

I nie bójmy się nazywać rzeczy po imieniu - to JEST beta testowanie, a nie korzystanie z usług banku :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-06-20 21:27:18
Autor: RobertS
zgrzyt z przelewami natychmiastowymi

I nie bójmy się nazywać rzeczy po imieniu - to JEST beta testowanie, a
nie korzystanie z usług banku :-D

zrobiłem testowo jeden natychmiastowy sync -> mb±k i zanim się przelogowałem miałem już kasę na koncie, przelałem ok. 25 zł więc drobna suma, ciekawe czy gdyby to było 25k to też byłoby tak szybko...?

RobertS

Data: 2012-06-20 20:18:11
Autor: Sinus
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
zrobiłem testowo jeden natychmiastowy sync -> mb±k i zanim się przelogowałem miałem już kasę na koncie, przelałem ok. 25 zł więc drobna suma, ciekawe czy gdyby to było 25k to też byłoby tak szybko...?

Ja, nienauczony wczorajsz± lekcj±, znowu skorzystałem z przelewu
natychmiastowego. Tym razem do BZ WBK, godz. 20:30 (Wubek księguje do 21 więc
powinno być OK). Przelew ponownie gdzie¶ utkn±ł, BlueMedia mówi że ¶rodki ma
Alior na koncie technicznym i z nimi mam się kontaktować w sprawie zwrotu.
Dezinfolinia Synca oczywi¶cie przyjmuje "zapytanie techniczne" i każe czekać -
może i 30 dni bo tyle wynosi ich regulaminowy czas odpowiedzi :]

Patrz±c na ich profil na Facebooku nie tylko ja mam taki problem. Ogólnie
problemów technicznych s± dziesi±tki. Jak można uruchamiać co¶ co ma tyle błędów?

--
Sinus

Data: 2012-06-20 20:34:44
Autor: Konfabulator
Sinus  <sinus1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Patrz±c na ich profil na Facebooku nie tylko ja mam taki problem. Ogólnie
problemów technicznych s± dziesi±tki. Jak można uruchamiać co¶ co ma tyle błędó
w?

Ale jak± bank poniósł stratę? Żadn±. Ty masz problem, a oni darmow± kasę. Kto¶ te darmowe przelewy musi finansować, padło na Ciebie. A może chodzi o to by zniechęcić do takich przelewów?

Data: 2012-06-21 13:15:57
Autor: Adam
zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
Sinus  <sinus1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jak można uruchamiać co¶ co ma tyle błędów?

Promotor tej magisterki pewnie kazał.

Data: 2012-06-21 16:22:01
Autor: Zbynek Ltd.
Adam napisał(a) :
Sinus  <sinus1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jak można uruchamiać co¶ co ma tyle błędów?

Promotor tej magisterki pewnie kazał.

Nie, niemożliwe. Czyżby tak słabo kształcono kadrę magistersk±? To raczej wygl±da na zaliczenie kolokwium :-D

Data: 2012-06-21 08:43:08
Autor: neoniusz
W dniu 20.06.2012 21:27, RobertS pisze:
suma, ciekawe czy gdyby to było 25k to też byłoby tak szybko...?

Taa, milion od razu ;)

"Spółka będzie realizować Usługi z zastrzeżeniem, że maksymalny dzienny limit przelewów zlecanych przez jednego Usługobiorcę wynosi 5 000 zł. Spółka będzie uprawniona do odmowy realizacji Usługi w wypadku, gdy Usługobiorca zleci realizację przelewu, który spowodowałby przekroczenie przysługuj±cego mu maksymalnego dziennego limitu okre¶lonego w niniejszym ustępie."

Data: 2012-06-21 14:23:20
Autor: Konfabulator
Sinus  <sinus1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

No to mnie też dopadło, przelew do mBanku nie dotarł...

Data: 2012-06-22 11:18:23
Autor: Konfabulator
 Konfabulator <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
No to mnie też dopadło, przelew do mBanku nie dotarł...

Dostali¶cie zwrot ¶rodków? Po jakim czasie? U mnie doba to dla nich zbyt mało.

Data: 2012-06-22 19:22:38
Autor:
[Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
Próbowałem zrobić dzi¶ przelew natychmiastowy (do Mille) i ... wyskoczył bł±d
;-) Odpu¶ciłem sobie drug± próbę. Za to założyłem oszczędzaj±ce: oprocentowane
tak samo, jak w Aliorze.

--

[Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi