zgubiłem dowód rejestracyjny - co dalej?

Data: 2009-07-05 10:31:59
Autor: pitek
zgubiłem dowód rejestracyjny - co dalej?
Witajcie,

Przeszukałem wszystko - niestety dowodu nigdzie nie mam :(  Wygląda na to że gdzieś zgubiłem albo ktoś zapier.....Jak długo trwa wyrabianie nowego?? wogóle jaka procedura??

Dzięki

Data: 2009-07-05 11:50:40
Autor: drill
zgubiłem dowód rejestracyjny - co dalej?
od reki dostaniesz tymczasowy dowod a po kilkunastu dniach przyjedz ponownie po normalny... oczywiscie placisz za wszystko...