zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Data: 2012-01-25 07:06:46
Autor: Agent
zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfnihk$e7s$1inews.gazeta.pl...

Gdzie¶ mi się zgubiły kluczyki od starego safrane
a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić

da się to jako¶ wł±czyć bez kluczyka ?
(jeden z zamków nie działa to wejdę do ¶rodka)

Napewno się da. Nie widziałe¶ filmów? Wystarczy schylić się pod deskę, wyci±gn±c dowolne 2 kable i zewrzeć. Uwaga! Mog± iskrzyć!

Data: 2012-01-24 23:08:30
Autor: Lisciasty
On 25 Sty, 07:06, "Agent" <weq...@onet.eu> wrote:
Napewno się da. Nie widziałe¶ filmów? Wystarczy schylić się pod deskę,
wyci±gn±c dowolne 2 kable i zewrzeć. Uwaga! Mog± iskrzyć!

Nie mog±, tylko MUSZˇ. Jak nie zaiskrz± to nie odpali :>

L.

Data: 2012-01-25 09:53:52
Autor: adam
zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Nie mog±, tylko MUSZˇ. Jak nie zaiskrz± to nie odpali :>

Ewentualnie jeszcze pileczka tenisowa, ale nie wiem czy to tylko do otwierania drzwi czy tez do odpalania.

Adam.

Data: 2012-01-25 10:53:56
Autor: elmer radi radisson
On 2012-01-25 09:53, adam wrote:

Ewentualnie jeszcze pileczka tenisowa, ale nie wiem czy to tylko do
otwierania drzwi czy tez do odpalania.

Tak, Boguś w Psach otwierał nią Audi 80. To jest generalnie bardzo uniwersalny przyrząd - do użytku jako pompka do opon albo nieco
niewygodna podróżna poduszka. Przedmiot w przypadku modeli Peugeota
w wersji Roland Garros często identyfikowany w serwisach jako źródło
podejrzanych dźwięków dobiegających spod fotela.

--

memento lorem ipsum

zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?