zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Data: 2012-01-25 09:46:32
Autor: news-gazeta
zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Gdzieś mi się zgubiły kluczyki od starego safrane
a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić

da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
(jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

Jaki rocznik i silnik?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-01-25 17:57:24
Autor: Michał
zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?
> da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
> (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

Jaki rocznik i silnik?

1997, jakiś volvo 2.0 16v, a jak volvo to golas :)

Data: 2012-01-26 08:10:16
Autor: news-gazeta
zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Jaki rocznik i silnik?

1997, jakiś volvo 2.0 16v, a jak volvo to golas :)

Immo w ecu, nie odpalisz. ECU w reke i do jakies magika co by wydłubal pestkę immo.
Cały czas zostaje problem zablokowanej kierownicy, mocno trzeba się namęczyć żeby wybić tą blokadę, jako amator włamań ostatnio 40minut mi to zajęło włącznie z wiertarką,przecinakiem i młotkiem w safrane ;)

Potem przewody od stacyji, szara wtyczka - dwa przewody zapłon (mostkujesz),
druga wtyczka czarna dwa przewody rozrusznik - mostkujesz na odpalenie.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-01-26 22:20:34
Autor: Michał
news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

druga wtyczka czarna dwa przewody rozrusznik - mostkujesz na odpalenie.

o ja....

Ok to chyba kluczyki trzeba, lub wystawie na allegro za 0.5k pln
z dopiskiem szarym fontem na białym tle "bez kluczyka" ;)

Zwłaszcza że stoi otwarty i ktoś już tam grzebał...

pozdrawiam.

--

zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?