zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?

Data: 2012-01-25 10:29:47
Autor: Robson
zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?
W dniu 2012-01-25 01:31,  Michał pisze:

Gdzieś mi się zgubiły kluczyki od starego safrane
a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić

da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
(jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

Pozdrawiam!

To się nazywa internet w smartfonie ;)
Jeszcze 2 godziny do świtu, jestem na parkinu, pilne, czekam na odpowiedź...

Data: 2012-01-25 18:00:43
Autor: Michał
> [...]

To się nazywa internet w smartfonie ;)
Jeszcze 2 godziny do świtu, jestem na parkinu, pilne, czekam na odpowiedź...

auto już otwarte, teraz jak odpalić... ?

ale coś w tym jest - pojadę w nocy bo już mandatów na niego z 1300pln dostałem za włączony silnik i brak kierowcy obok ;)
i nie ma przeglądu technicznego ubezpieczenia itp...

A tak serio to opony zmieniałem, bo tam były zimowe dobre continentale
i zgubiłem kluczyk i stoi obok zmiany opon

Data: 2012-01-25 14:09:48
Autor: kkk
On 25 Sty, 19:00, " Michał" <m...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

A tak serio to opony zmieniałem, bo tam były zimowe dobre continentale
i zgubiłem kluczyk i stoi obok zmiany opon

Dobre to by były Frigo, a tak to sobie tylko kłopotu narobiłeś.

zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?