zgubiona karta sim - orange

Data: 2018-10-27 17:35:27
Autor: Akarm
zgubiona karta sim - orange
W dniu 2018-10-27 o 16:06, Pszemol pisze:
Wybieram sie do Polski i nie moge znaleźć karty sim Orange ktorej używalem
w Polsce parę miesięcy temu.

Czy da się załatwić jakoś zdalnie wysyłkę nowego SIMa z tym samym numerem
(i bonusami na koncie) na mój krakowski adres?

Czy może jedyna opcja to osobista wizyta w salonie Orange?

Ktoś sie orientuje bo przerabiał już coś takiego? Ile to kosztuje złociszy?

Karta jest oczywiście zajestrowana na moje nazwisko...

Link dla obywateli specjalnej troski:
https://www.orange.pl/omnibook/instrukcja-samodzielna-wymiana-karty-sim-przez-moj-orange-oferta-na-karte#

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-27 23:18:37
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:
[...]

Dzięki.
Do salonu trzeba iść, niewiadomo po co. I 20zł zapłacić... no trudno.

Data: 2018-10-28 09:18:02
Autor: Akarm
zgubiona karta sim - orange
W dniu 2018-10-28 o 01:18, Pszemol pisze:

Dzięki.
Do salonu trzeba iść, niewiadomo po co. I 20zł zapłacić... no trudno.

Wiadomo po co.
Żeby potwierdzić tożsamość osoby uprawnionej do odebrania duplikatu karty.
Po to, żeby nikt poza właścicielem numeru nie wziął sobie jego karty.
Teraz jaśniej?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 20:19:35
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
[...]

Nie, zupełnie nie.
Karta jest zarejestrowana, wystarczy duplikat wysłać pocztą na mój adres z
rejestracji.

Data: 2018-10-28 22:32:17
Autor: Akarm
zgubiona karta sim - orange
W dniu 2018-10-28 o 21:19, Pszemol pisze:

Nie, zupełnie nie.

Dlaczego mnie to nie zaskakuje?

Karta jest zarejestrowana, wystarczy duplikat wysłać pocztą na mój adres z
rejestracji.

Kolejna pomoc dla obywatela specjalnej troski.

Ja się wyprowadziłem dwa tygodnie po rejestracji karty SIM.
Pod moim dawnym adresem mieszkają jakieś czarnuchy...

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 23:00:13
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
[...]

Naprawdę sądzisz, że linka sam nie znalazłbym? :)
Sprytniej było jednak napisać tu na grupę i poczekać aż ktoś go poszuka dla
mnie :-)
Spisałeś się na medal!

Ja się wyprowadziłem dwa tygodnie po rejestracji karty SIM.

Chyba jest dostęp do zmiany adresu dla zarejestrowanego użytkownika?
W końcu to jedna mała formatka na www i wpis do bazy danych i po
kłopocie...

Pod moim dawnym adresem mieszkają jakieś czarnuchy...

Nie wiem po co używasz takich określeń z ubiegłej epoki - rasizm wyszedł
już dawno z mody.

zgubiona karta sim - orange