zgubiona karta sim - orange

Data: 2018-10-27 14:06:47
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
Wybieram sie do Polski i nie moge znaleźć karty sim Orange ktorej używalem
w Polsce parę miesięcy temu.

Czy da się załatwić jakoś zdalnie wysyłkę nowego SIMa z tym samym numerem
(i bonusami na koncie) na mój krakowski adres?

Czy może jedyna opcja to osobista wizyta w salonie Orange?

Ktoś sie orientuje bo przerabiał już coś takiego? Ile to kosztuje złociszy?

Karta jest oczywiście zajestrowana na moje nazwisko...

Data: 2018-10-27 17:35:27
Autor: Akarm
zgubiona karta sim - orange
W dniu 2018-10-27 o 16:06, Pszemol pisze:
[...]

Link dla obywateli specjalnej troski:
https://www.orange.pl/omnibook/instrukcja-samodzielna-wymiana-karty-sim-przez-moj-orange-oferta-na-karte#

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-27 23:18:37
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:
[...]

Dzięki.
Do salonu trzeba iść, niewiadomo po co. I 20zł zapłacić... no trudno.

Data: 2018-10-28 09:18:02
Autor: Akarm
zgubiona karta sim - orange
W dniu 2018-10-28 o 01:18, Pszemol pisze:

Dzięki.
Do salonu trzeba iść, niewiadomo po co. I 20zł zapłacić... no trudno.

Wiadomo po co.
Żeby potwierdzić tożsamość osoby uprawnionej do odebrania duplikatu karty.
Po to, żeby nikt poza właścicielem numeru nie wziął sobie jego karty.
Teraz jaśniej?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 20:19:35
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
[...]

Nie, zupełnie nie.
Karta jest zarejestrowana, wystarczy duplikat wysłać pocztą na mój adres z
rejestracji.

Data: 2018-10-28 22:32:17
Autor: Akarm
zgubiona karta sim - orange
W dniu 2018-10-28 o 21:19, Pszemol pisze:

Nie, zupełnie nie.

Dlaczego mnie to nie zaskakuje?

Karta jest zarejestrowana, wystarczy duplikat wysłać pocztą na mój adres z
rejestracji.

Kolejna pomoc dla obywatela specjalnej troski.

Ja się wyprowadziłem dwa tygodnie po rejestracji karty SIM.
Pod moim dawnym adresem mieszkają jakieś czarnuchy...

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 23:00:13
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
[...]

Naprawdę sądzisz, że linka sam nie znalazłbym? :)
Sprytniej było jednak napisać tu na grupę i poczekać aż ktoś go poszuka dla
mnie :-)
Spisałeś się na medal!

Ja się wyprowadziłem dwa tygodnie po rejestracji karty SIM.

Chyba jest dostęp do zmiany adresu dla zarejestrowanego użytkownika?
W końcu to jedna mała formatka na www i wpis do bazy danych i po
kłopocie...

Pod moim dawnym adresem mieszkają jakieś czarnuchy...

Nie wiem po co używasz takich określeń z ubiegłej epoki - rasizm wyszedł
już dawno z mody.

Data: 2018-10-27 19:07:08
Autor: J.F.
zgubiona karta sim - orange
Dnia Sat, 27 Oct 2018 14:06:47 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Ostatnio mi nju (tez Orange) wymienil za darmo, bo stara nie
obslugiwala LTE. Ale poszedlem do salonu.

J.

Data: 2018-10-27 23:18:38
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Piszą że jak nie mam oryginalnej to trzeba 20zł płacić :-(

Data: 2018-10-28 12:36:57
Autor: ToMasz
zgubiona karta sim - orange
W dniu 28.10.2018 o 01:18, Pszemol pisze:
[...]

teoretycznie mógłbyś zlecić przeniesienie numeru. ale żeby to zrobić zdalnie, musialbyś w jakiś sposób odebrać smsa na starą kartę...

ToMasz

Data: 2018-10-28 20:19:36
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
[...]

Co chyba nie jest możliwe bez karty...

Data: 2018-10-30 18:55:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zgubiona karta sim - orange

"ToMasz" pr470p$h0p$1@dont-email.me

teoretycznie mógłbyś zlecić przeniesienie numeru. ale żeby to zrobić zdalnie, musialbyś w jakiś sposób odebrać smsa na starą kartę...

Niekoniecznie. Przenosiłem bez odbioru SMSów wiele razy; dwa razy
(raz do Virgin i raz z Virgin) nawet wtedy, gdy odbiór SMSu był
wymagany ogólnymi warunkami. (pertraktowałem via m@il -- nie było
z tym ŻADNYCH problemów)

Przenosiłem nawet wtedy, gdy SIMka nie była ani razu użyta... Z Play
przenosiłem (wiele nr. do Virgin i kilka nr. do Orange) nry z SIMek
rzekomo przeterminowanych...

-=-

Raz z Orange nie zdołałem przenieść nru, bo już (po paru latach
od nabycia SIMki, której nie użyłem, a nawet nie wyjąłem z blistru)
ten nr zabrał ktoś inny.

Raz z Play nie przeniosłem nru, bo nie był zarejestrowany
a rejestracja wymagała dopłacenia. Nie był zarejestrowany,
bo w Play były naraz dwie ;) rejestracje. Tak więc nr był
zarejestrowany i zarazem nie był. ;)

BTW -- te dwie/obie rejestracje nie spełniały kryteriów
późniejszej rejestracji ustawowej.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-12-09 11:50:30
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:pr470p$h0p$1dont-email.me...
[...]

Znalazłem SIMa, więc problem przestał istnieć :-)
Dzięki wszystkim za pomoc.

Data: 2018-10-28 21:05:46
Autor: J.F.
zgubiona karta sim - orange
Dnia Sat, 27 Oct 2018 23:18:38 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ostatnio mi nju (tez Orange) wymienil za darmo, bo stara nie
obslugiwala LTE. Ale poszedlem do salonu.

Piszą że jak nie mam oryginalnej to trzeba 20zł płacić :-(

Nie bylo potrzeby okazywania.

Zawsze mozesz poprosic o kluczyk do telefonu ... rzadkiej marki, bo
karta w szufladce :-)

Albo ... pewnie nie bedzie im sie chcialo tych malych literek czytac,
to wystarczy okazac cokolwiek, byle w dobrych kolorach :-)

J.

Data: 2018-10-28 20:24:59
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
[...]

Ale że co? Że nie mogę szufladki otworzyc? I po co mi nowa karta SIM?

Data: 2018-10-29 00:27:47
Autor: J.F.
zgubiona karta sim - orange
Dnia Sun, 28 Oct 2018 20:24:59 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Mozesz. Ale potrzebujesz "specjalnego" narzedzia. Ktorego nie nosisz przy sobie. W domu sobie wymienisz.

Wiec jak chca zobaczyc stara karte, to niech poszukaja narzedzia, w
koncu w salonie powinni takie rzeczy miec :-)

J.

Data: 2018-10-28 23:49:32
Autor: Pszemol
zgubiona karta sim - orange
[...]

Widze dwa słabe punkty tej metody: raz ze nie mam egzotycznych telefonów
wymagających specjalnych kluczyków (iPhone szufladke otwiera się drucikiem
ze spinacza do papieru) a dwa że mogą rzeczywiście mieć taki kluczyk w
salonie :-)))

No i jest też ten myk z odebraniem smsa :-)

Data: 2018-10-29 10:21:58
Autor: J.F.
zgubiona karta sim - orange
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pr5hub$28l$1@dont-email.me...
[...]

Skoro jest kluczyk w komplecie, to trzeba otwierac kluczykiem, zeby czegos nie zepsuc :-)

a dwa że mogą rzeczywiście mieć taki kluczyk w salonie :-)))

Do iphone moga ... bylo nie kupowac iphone :-)

No i jest też ten myk z odebraniem smsa :-)

Nie jest potrzebny przy wizycie w salonie.

A tak to nawet nie zadzwonisz, zeby zamowic nową karte, wiec pozostaje placic :-)

J.

zgubiona karta sim - orange