zgubiona tablica rejestracyjna (Ostrów Mazowiecka, Łomża, Kolno)

Data: 2010-07-18 15:14:59
Autor: no spam
zgubiona tablica rejestracyjna (Ostrów Mazowiecka, Łomża, Kolno)
Wiem, że nie ma szans powodzenia moja prośba (liczę na jakieś 0,05 %) ale .....

W ostatnią sobotę (17 lipiec ) jadąc swoją Hondą Schadow C-ABS :)  (bardzo ją lubię) w drodze Warszawa - Łomża zgubiłem tablicę rejestracyjną.
Widziałem bardzo dużo podróżujących na tej trasie tak więc jeżeli ktoś, niechcący znalazł tablicę do moto (WB 22..)  to proszę o kontakt.

pozdrawiam
Sławek
info@actv.com.pl

zgubiona tablica rejestracyjna (Ostrów Mazowiecka, Łomża, Kolno)