[KRK] zgubione buty shimano w Dolinkach Podkrakowskich...

Data: 2010-04-18 17:36:18
Autor: tomek bilinski
[KRK] zgubione buty shimano w Dolinkach Podkrakowskich...
witam,
coś mnie podkusiło i podjechałem dzis wyjatkowo autem z krakowa w strone dolinek i.....

pechowo zostawiłem buty spd shimano na skraju lasu przy szlaku niebieskim rowerowym (koniec wsi Łazy, w kierunku wsi Szklary).
uczciwego znalazcę proszę o kontakt :-)
508113681

[KRK] zgubione buty shimano w Dolinkach Podkrakowskich...