zgubiono - znaleziono (WAW)

Data: 2012-07-06 00:26:27
Autor: piotr.tarasiuk
zgubiono - znaleziono (WAW)
witam
dziś w godzinach porannych na śmieszce wzdłuż Wołoskiej róg Konstruktorskiej znalazłem oczojebną kurteczkę pdeszcz Ultra Light Technology - lekko znoszoną - charakterystycznie pobrudzoną  właściciel proszony o kontakt na priva

pozdo
Piotr

Data: 2012-07-06 10:01:12
Autor: z
zgubiono - znaleziono (WAW)
W dniu 2012-07-06 09:26, piotr.tarasiuk@gmail.com pisze:
[...]

Nie pomyślałeś przypadkiem że ktoś teraz właśnie szuka tej kurki na tej trasie? Trzeba było jak już musiałeś powiesić na słupie-drzewie albo zanieść do najbliższego sklepu (jeśli taki tam był)

PS. Ech ta dzisiejsza młodzież. Jak czegoś nie ma w necie to nie istnieje :-(

Data: 2012-07-06 04:56:23
Autor: piotr.tarasiuk
zgubiono - znaleziono (WAW)
W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:01:12 UTC+2 użytkownik z napisał:
Nie pomy�la�e� przypadkiem �e kto� teraz w�a�nie szuka tej kurki na tej trasie? Trzeba by�o jak ju� musia�e� powiesi� na s�upie-drzewie albo zanie�� do najbli�szego sklepu (je�li taki tam by�)

PS. Ech ta dzisiejsza m�odzie�. Jak czego� nie ma w necie to nie istnieje :-(

....pomyślałem raczej że jak ja jej nie przytulę to zrobi to zaraz jakiś amator cudzych papierówek - bo kurtka raczej atrakcyjna - dlatego rozwieszanie na drzewach nawet mi nie zamajaczyło w zrowerowanym łbie

....za to teraz myślę że mogłem ją zostawić jak leżała to bym się przynajmniej nie naraził na "obelgi" o dzisiejszej młodzieży w necie :-) z  - świat się zmienia i i korzystając z tego rozwiesiłem ogłoszenia na virtualnych drzewach

pozdro
Piotr

Data: 2012-07-06 16:14:26
Autor: Titus Atomicus
zgubiono - znaleziono (WAW)
In article <f902190a-b6b3-41da-9dc3-23fe39d74c60@googlegroups.com>,
 piotr.tarasiuk@gmail.com wrote:

[...]

E, dobrze zrobiles.
Pytanie - jaki realny zasieg ma p.r.r.
--
TA

Data: 2012-07-06 19:01:06
Autor: z
zgubiono - znaleziono (WAW)
On 06.07.2012 13:56, piotr.tarasiuk@gmail.com wrote:

[...]

Sorry ale właśnie byłem przez chwilę osobą która coś zgubiła :-)
Na szczęście nie pojawił się "znalazca" i po 2 godzinach zgubę miałem z powrotem.
Dokończ dzieła i nie ograniczaj się tylko do netu.
Wysmaruj chociaż świstek papieru
Świat nie jest taki zły. Nie wszyscy od razu sobie przywłaszczają.
Nie. Nie mam niemieckich korzeni :-)

Data: 2012-07-06 11:55:05
Autor: piotr.tarasiuk
zgubiono - znaleziono (WAW)
W dniu piątek, 6 lipca 2012 19:01:06 UTC użytkownik z napisał:
On 06.07.2012 13:56, wrote:

> [...]

Wysmaruj chociaż świstek papieru
Świat nie jest taki zły. Nie wszyscy od razu sobie przywłaszczają..

.... tako też uczyniłem - wracając z roboty powiesiłem kartkę na drzewie - mam nadzieje że przyniesie to oczekiwany efekt pozdro
Piotr

P.S. tak tez pojmuje świat - choć jestem parokrotna ofiarą przywłaszczania - i może dlatego zachciało mi się zadbać o tą zgubę :-)

Data: 2012-07-06 10:13:07
Autor: Fabian
zgubiono - znaleziono (WAW)
On 06.07.2012 10:01, z wrote:
[...]

Eh Ci starzy ludzie, tylko narzekają!

Fabian.

Data: 2012-07-06 10:29:13
Autor: zly
zgubiono - znaleziono (WAW)
Dnia Fri, 06 Jul 2012 10:01:12 +0200, z napisał(a):

Nie pomyślałeś przypadkiem że ktoś teraz właśnie szuka tej kurki na tej trasie?

Nie pomyślałeś, że jakby zostawił, to ktoś obcy by zagarnął dla siebie?

PS. Ech ta dzisiejsza młodzież. Jak czegoś nie ma w necie to nie istnieje :-(

Eh ta starcza demencja...
--
marcin

Data: 2012-07-06 10:17:51
Autor: geos
zgubiono - znaleziono (WAW)
[...]

ogłoszenie jakieś naklej w okolicach gdzie znalazłeś. jak kurtka jest w kolorze oczojebnym to najlepiej na papierze podobnego koloru. jeśli ten ktoś jeździ tamtędy regularnie to jest szansa, że zauważy, przeczyta, zgłosi się...

pozdrawiam
geos

zgubiono - znaleziono (WAW)