zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji

Data: 2012-11-07 22:58:06
Autor: khanula
zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji
- Ten zapis ustawowy jest martwy. Ale ta "furtka aborcyjna" wci±ż pozostaje. Trzeba j± zlikwidować, a kobiety, które zaszły w ci±żę w wyniku czynu zabronionego, powinny być objęte szczególn± opiek± państwa, pomoc± psychologiczn± i finansow±

tacy jak on cos jedza, czy wachaja? moze jakies promienowania tak dziala na ich system nerwowy? chyba ze to polega na tym ze maly ptaszek - to duzy problem. stad nienawisc do kobiet!

PS.Bez w±tpienia istnieje ¶wiat niewidzialny. Jest tylko problem: jak to daleko od centrum miasta i do której jest u nich w tygodniu otwarte?

Data: 2012-11-08 08:22:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-08 07:58, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Tak wła¶ciwie to o co ci chodzi?  Druga sprawa - czy nie KAŻDY człowiek powinien być pod szczególn± opiek± państwa?

Data: 2012-11-08 09:08:45
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 08 listopad 2012 08:22:

[...]

O. Tylko nie to, bo jak państwo miałoby się zacz±ć "szczególnie opiekować" to skończyło się by drutem kolczastym na wszystkich granicach, aby żaden "zaopiekowany" nie dał dyla spod "czułej opieki państwa". :)

Data: 2012-11-08 09:14:04
Autor: Trybun
[...]

Nie w tym sensie. Każdy człowiek powinien mieć równy dostęp do wymiaru sprawiedliwo¶ci skoro płaci na jego utrzymanie, do opieki zdrowotnej itd. Na tym ma polegać ta "szczególna" opieka państwa a nie na głaskaniu obywatela po główce.

Data: 2012-11-08 09:24:17
Autor: Marek Czaplicki

[...]

To poczytaj Konstytucję. Masz tam zagwarantowane prawa i wolno¶ci. A jak mi się obiło o uszy można z nich korzystać. :)

Data: 2012-11-08 09:40:18
Autor: Trybun
[...]

W jaki sposób? Jak doczekasz się sprawiedliwo¶ci nie maj±c funduszy na opłaty s±dowe?

Data: 2012-11-08 11:10:45
Autor: PKO
zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:k7fpke$uqb$1node2.news.atman.pl...
[...]

O, to zygota czy płód płac± na czyje¶ utrzymanie ? Bo matka, która płaci, tej zygoty/płodu z gwałtu nie chce.

Data: 2012-11-08 11:38:30
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-08 11:10, PKO pisze:
[...]

Chłopie, nie przed obiadem o takich tematach..

Data: 2012-11-08 09:11:28
Autor: WW
zgwałcone kobiety nie powinny mieć p rawa do aborcji
W dniu 2012-11-08 08:22, Trybun pisze:

powinien być pod szczególną opieką państwa?

Nie.
Żaden obywatel nie powinien być pod opieka państwa.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-08 09:39:11
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-08 09:11, WW pisze:
W dniu 2012-11-08 08:22, Trybun pisze:

powinien być pod szczególną opieką państwa?

Nie.
Żaden obywatel nie powinien być pod opieka państwa.

Czyli po co nam PaĹ„stwo, po co nam siÄ™ w coĹ› zrzeszać skoro kaĹĽdy moĹĽne ĹĽyć na wĹ‚asny rachunek?  Ja uwaĹĽam inaczej - dobrze zarzÄ…dzane paĹ„stwo to siĹ‚a i spokojny ĹĽywot.

Data: 2012-11-08 12:47:43
Autor: WW
zgwałcone kobiety nie powinny mieć p rawa do aborcji
W dniu 2012-11-08 09:39, Trybun pisze:

Czyli po co nam Państwo, po co nam się w coś zrzeszać skoro każdy możne
ĹĽyć na wĹ‚asny rachunek?  Ja uwaĹĽam inaczej - dobrze zarzÄ…dzane paĹ„stwo
to siła i spokojny żywot.

I tu siÄ™ zgadzamy.
Państwo ma dbać o dobro obywateli a nie opiekował się "każdym" szczególnie.

Data: 2012-11-08 09:55:15
Autor: A. Filip
khanula: zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji ["czyn zabroniony" to niekoniecznie gwałt]
khanula@gazeta.pl pisze:
- Ten zapis ustawowy jest martwy. Ale ta "furtka aborcyjna" wciÄ…ĹĽ
pozostaje. Trzeba ją zlikwidować, a kobiety, które zaszły w ciążę w
wyniku czynu zabronionego, powinny być objęte szczególną opieką
państwa, pomocą psychologiczną i finansową

tacy jak on cos jedza, czy wachaja? moze jakies promienowania tak
dziala na ich system nerwowy? chyba ze to polega na tym ze maly
ptaszek - to duzy problem. stad nienawisc do kobiet!

PS.Bez wątpienia istnieje świat niewidzialny. Jest tylko problem: jak
to daleko od centrum miasta i do ktĂłrej jest u nich w tygodniu
otwarte?

A dlaczego mylisz/mieszasz gwałt z "czynem zabronionym"?

Ja pamiętam GW kampanie jak to w wersji zero "zgwałcona nastolatka miała
mieć wzbraniane prawo do legalnej aborcji w RP3" a w wersjach kolejnych
stanęło na istniejącym i wyegzekwowanym prawie do aborcji płodu
poczętego w trakcie _dobrowolnego_ stosunku nieletnich (zabronionego
prawem ze względu na wiek uczestniczących a nie zastosowany przymus).

W języku polskim nie ma dosłownie anglosaskiego zwrotu "statutory rape".

Data: 2012-11-08 01:15:11
Autor: khanula
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 09:55:53 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
khanula@gazeta.pl pisze:

> [...]

Ja pamiętam GW kampanie jak to w wersji zero "zgwałcona nastolatka miała

mieć wzbraniane prawo do legalnej aborcji w RP3" a w wersjach kolejnych

stanęło na istniej±cym i wyegzekwowanym prawie do aborcji płodu

poczętego w trakcie _dobrowolnego_ stosunku nieletnich (zabronionego

prawem ze względu na wiek uczestnicz±cych a nie zastosowany przymus).

W języku polskim nie ma dosłownie anglosaskiego zwrotu "statutory rape".

ja mieszam? przeczytaj artykol, vide zalaczony link. co komu po twoim wymadrzaniu sie skoro nie odnosi sie to w zaden sposob do istoty problemu. warto zastanowic sie nad przeslaniem ideowym mojej wypowiedzi. zawsze istotne w dyskusji jest odnoszenie sie do ad vocem a nie do ad personam. czy jesli sie zdarzy ze nie pomyle sie, lub tak jak twierdzisz blednie interpretuje prawne znaczenie danej definicji okreslonego, czynu to problemu nie bedzie? zagadnienie w swojej istocie pozostanie bez zmiany. byc moze zmienie sie jedynie ewentualnie kwalifikacja prawna, a zgwalcone kobiety i tak beda musialy rodzic niechciane dzieci, poczete w wyniku gwaltu!

Data: 2012-11-08 10:21:22
Autor: A. Filip
khanula@gazeta.pl pisze:
[...] ja mieszam? przeczytaj artykol, vide zalaczony link. [...]

Linka nie podałeś _kłamco_ prosty.

Data: 2012-11-08 02:10:40
Autor: khanula
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:21:25 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
khanula@gazeta.pl pisze:

> [...] ja mieszam? przeczytaj artykol, vide zalaczony link. [...]

Linka nie podałe¶ _kłamco_ prosty.

ups! zwracam honor

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gorski-zgwalcone-kobiety-nie-powinny-miec-prawa-do,1,5298892,wiadomosc.html

PS."Ani dzień dobry, ani spierdalaj, czyste chamstwo bez sztucznych barwników"

Data: 2012-11-08 03:14:32
Autor: Andromeda
On 8 Lis, 11:10, khan...@gazeta.pl wrote:

> [...]

PS."Ani dzień dobry, ani spierdalaj, czyste chamstwo bez sztucznych barwników"

GWAłCICIEL
 Bo zgwałcone kobiety nie zgłosz± gwałtu, bo policja zmusi do
urodzenia, tak więc gwałciciele mog± gwałcić i nic im nie zrobi±, bo
kobiety bały się będ± zgłaszać. Czyli to info jest- gwałciciele
możecie gwałcić, bo nic wam nie zrobimy.

zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji