zielone wentyle...

Data: 2009-09-08 23:39:39
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...
Tak sie przygladalem nakretkom na kominkach aut poruszajacych sie po poznanskich ulicach i jak myslicie, ktora marka bryluje ?

a: Skoda
b: Porsche
c: Cadillac

Picasso

Data: 2009-09-08 23:45:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zielone wentyle...
Pa_blo pisze:
[...]

Stawiam na a.
Co wygrałem? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-08 23:51:41
Autor: marjan
zielone wentyle...
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Pa_blo pisze:
[...]

Gratisowe pompowanie kół azotem ;>

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-09-08 23:55:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zielone wentyle...
Pa_blo pisze:
[...]

Dziękuję, wolę kapustę. ;)

Data: 2009-09-09 00:15:38
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h86jlb$9bu$1inews.gazeta.pl...

Gratisowe pompowanie kół azotem ;>

78 procentowym :)

Picasso

Data: 2009-09-09 12:31:47
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h86jbi$4r9$1news.dialog.net.pl...

Stawiam na a.
Co wygrałem? :>

Kwestia metodologii...
100% spotkanych Cadillacow (Escalade na bialoruskich tablicach, a co :) i jakies 80% Skod.
A tak naprawde wychodzi tak:
1- Skoda, 2 - Opel, 3 - Renault
O dziwo sporadycznie spotykalem Fiaciarzy z gustownymi zielonymi nakretkami :)  Na oko zaden z kierowcow azotowcow nie mial mniej niz 30 lat, mozna tylko spekulowac czy jest tak z oszczednosci, czy swiadomosci :)

Z drugiej strony - na chlopski rozum - dlaczego azotowiec pompujacy swoje kolo w Escalade placi tyle samo co posiadacz Aveo ?! Duze kolo, duzo azotu, duzo korzysci  ;)

Ostatnio bylem w pewnej SKP i az mnie korcilo, zeby zapytac wlasciciela tytuujacego sie Mgr dlaczego swiadomie oszukuje swoich klientow?
Zawsze moze przyznac, ze to jego Mgr jest gowno warte - zdobyte za komuny, lub nabyte droga kupna na jednej z wielu popularnych fabryk magistrow typu WSKiZ czy innej WScostamcostam...
O ile oferowanie samej uslugi pompowania azotem za 5 zl nie jest niczym zlym (frajerow nie sieja), o tyle wieszanie plakatu obok zbiornika z azotem opiewajacego jego cudowne wlasciwosci jest juz - IMHO - oszukiwaniem/manipulowaniem!

Picasso

Data: 2009-09-09 00:14:04
Autor: WIHEDCNF
zielone wentyle...

Użytkownik "Pa_blo"

a: Skoda
b: Porsche
c: Cadillac

nie bardzo rozumiem, gdybyś napisł:

Skoda
VW
Fiat
Opel

to może konkurs byłby ciekawy, a tak???

Data: 2009-09-09 00:19:02
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h86kvn$42e$1mx1.internetia.pl...

nie bardzo rozumiem, gdybyś napisł:

Pointa tez bedzie :)

Skoda
VW
Fiat
Opel

to może konkurs byłby ciekawy, a tak???

.... a tak trafia w gusta widzow TVN ;)

Picasso

Data: 2009-09-09 00:23:27
Autor: WIHEDCNF
zielone wentyle...

Użytkownik "Pa_blo"

[...]

 Widzów Polsatu to widzę masz w poważaniu...;-)

Data: 2009-09-09 07:02:56
Autor: AA
zielone wentyle...
Pa_blo pisze:
[...]

Picasso ? Co wygralem ?

AA

Data: 2009-09-09 10:08:13
Autor: kamil
zielone wentyle...

"Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> wrote in message news:h86ji9$lio$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak sie przygladalem nakretkom na kominkach aut poruszajacych sie po poznanskich ulicach i jak myslicie, ktora marka bryluje ?

Tez mam dwa zielone, akurat takie w sklepie na polce lezaly, a gdzies pogubilem. Jestem burakiem, czy tylko w polowie burakiem?

Data: 2009-09-09 11:47:06
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h87ra2$hac$1inews.gazeta.pl...

Tez mam dwa zielone, akurat takie w sklepie na polce lezaly, a gdzies pogubilem. Jestem burakiem, czy tylko w polowie burakiem?

To zalezy... jesli zaplaciles za pompowanie azotem po pińć złociszy za sztuke, to jestes tylko frajerem - nigdy burakiem.

Picasso

Data: 2009-09-09 11:19:24
Autor: kamil
zielone wentyle...

"Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> wrote in message news:h87tn5$773$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A to jestem w polowie frajerem, bo zaplacilem tylko za nakretki na wentyl w sklepie..

Data: 2009-09-09 12:38:02
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h87vff$af9$1inews.gazeta.pl...

A to jestem w polowie frajerem, bo zaplacilem tylko za nakretki na wentyl w sklepie..

Zbyt krytycznie siebie oceniasz... niestety narazasz siebie na ataki pod marketem . Cyganie oferujacy wypasione lornetki czy dywany z wyprzedazy maja ulatwoine zadanie - jesli zobacza zielone wentylki mysla, ze na 99% sa zarobieni i bez wahania zaczynaja molestowac ;)

Picasso

Data: 2009-09-09 11:41:47
Autor: kamil
zielone wentyle...

"Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> wrote in message news:h8815j$lkg$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Trzeba bedzie przemalowa, wolal bym uniknac molestujacych cyganow. :)

Data: 2009-09-09 22:01:57
Autor: Marcin Jan
zielone wentyle...
Pa_blo pisze:
[...]

czy je dobrze czytam że zielony=azot?

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-09-10 08:32:48
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h891jt$qo3$1inews.gazeta.pl...

czy je dobrze czytam że zielony=azot?

dokladnie

Picasso

Data: 2009-09-22 21:32:02
Autor: Diseq
zielone wentyle...
Pa_blo pisze:
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h891jt$qo3$1inews.gazeta.pl...
czy je dobrze czytam że zielony=azot?

dokladnie

Picasso

A żółty ? Pytam bo mam taki jeden :)

Data: 2009-09-23 09:23:17
Autor: robal
zielone wentyle...
Diseq <art@wp.pl> popełnił(a):

Pa_blo pisze:
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości
czy je dobrze czytam że zielony=azot?

dokladnie

Picasso

A żółty ? Pytam bo mam taki jeden :)

NOx :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-23 11:37:35
Autor: Maciek \"Sołtys\"
zielone wentyle...
Pa_blo pisze:
[...]

czyli zielony wentyl = napompowane azotem !!
To tak jak w kawale o logicznym myśleniu
Masz rybki ? Nie ? to jesteś pedałem.

Zdecydowanie zazdroszczę prostoty pojmowania rzeczywistości.
ZUCH

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-09-23 12:02:21
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
zielone wentyle...
Maciek "Sołtys" pisze:
(...)
czyli zielony wentyl = napompowane azotem !!
To tak jak w kawale o logicznym myśleniu
Masz rybki ? Nie ? to jesteś pedałem.

LOL - a ja się ostatnio zastanawiałem po jaką cholerę ktoś sobie
do czarnego samochodu na alufelgach pozakładał zielone kapturki.
Teraz mam ułatwione zadanie ;)

Zdecydowanie zazdroszczę prostoty pojmowania rzeczywistości.
ZUCH

Ja takie kapturki widziałem ostatnio chyba Norauto :)

zielone wentyle...