zielone wentyle...

Data: 2009-09-09 10:08:13
Autor: kamil
zielone wentyle...

"Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> wrote in message news:h86ji9$lio$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak sie przygladalem nakretkom na kominkach aut poruszajacych sie po poznanskich ulicach i jak myslicie, ktora marka bryluje ?

Tez mam dwa zielone, akurat takie w sklepie na polce lezaly, a gdzies pogubilem. Jestem burakiem, czy tylko w polowie burakiem?

Data: 2009-09-09 11:47:06
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h87ra2$hac$1inews.gazeta.pl...

Tez mam dwa zielone, akurat takie w sklepie na polce lezaly, a gdzies pogubilem. Jestem burakiem, czy tylko w polowie burakiem?

To zalezy... jesli zaplaciles za pompowanie azotem po pińć złociszy za sztuke, to jestes tylko frajerem - nigdy burakiem.

Picasso

Data: 2009-09-09 11:19:24
Autor: kamil
zielone wentyle...

"Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> wrote in message news:h87tn5$773$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A to jestem w polowie frajerem, bo zaplacilem tylko za nakretki na wentyl w sklepie..

Data: 2009-09-09 12:38:02
Autor: Pa_blo
zielone wentyle...

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h87vff$af9$1inews.gazeta.pl...

A to jestem w polowie frajerem, bo zaplacilem tylko za nakretki na wentyl w sklepie..

Zbyt krytycznie siebie oceniasz... niestety narazasz siebie na ataki pod marketem . Cyganie oferujacy wypasione lornetki czy dywany z wyprzedazy maja ulatwoine zadanie - jesli zobacza zielone wentylki mysla, ze na 99% sa zarobieni i bez wahania zaczynaja molestowac ;)

Picasso

Data: 2009-09-09 11:41:47
Autor: kamil
zielone wentyle...

"Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> wrote in message news:h8815j$lkg$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Trzeba bedzie przemalowa, wolal bym uniknac molestujacych cyganow. :)

zielone wentyle...