[TOT] zima

Data: 2018-10-19 12:06:34
Autor: T.
[TOT] zima
W dniu 2018-10-18 o 20:35, jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze:
czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?

takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można silnik szybko nagrzać? czy raczej zatrzeć?

czy istnieją jakieś samochody z w/w?
Już wymyślili podgrzewaną przednią szybę, siedzenia i kierownicę. Naprawdę jest ok :-)
T.

Data: 2018-10-19 06:12:32
Autor: sczygiel
[TOT] zima
W dniu piątek, 19 października 2018 05:06:37 UTC-5 użytkownik T. napisał:
> [...]
Już wymyślili podgrzewaną przednią szybę, siedzenia i kierownicę. Naprawdę jest ok :-)

Bloki silnika tez sa nagrzewane.
Moje auto ma nawet dwie wtyczki dyndajace sobie spod maski :)
A na parkingach sa gniazdka zeby sie podpiac :)

Data: 2018-10-19 20:05:17
Autor: scobowski
[TOT] zima
W dniu 19.10.2018 o 15:12, sczygiel@gmail.com pisze:

A na parkingach sa gniazdka zeby sie podpiac :)
Chyba, kurde, w Norwegii, tej!

[TOT] zima