zima: defroster vs mw80

Data: 2010-10-12 22:59:42
Autor: Rowerex
zima: defroster vs mw80
On 12 Paź, 10:27, "artek" <bezspamu_ar...@usun.wro.vectranet.pl>
wrote:
co jest cieplejsze - spec defroster czy shimano mw80? a może cos innego?

Ja kupiłem jakiś tydzień temu MW80, więc dla równowagi kup sobie
Defrostery. Potem wymienimy się doświadczeniami, a może nawet butami
jeśli masz ten sam rozmiar ;-))

Co do samych butów, to całkiem fajne. Wziąłem rozmiar większe i z
grubą skarpetą pasują idealnie, nawet druga skarpeta wejdzie bez
problemu. Poza tym powiedzieć mogę niewiele, bo niewiele jeździłem i
nie było jeszcze mrozów. Zresztą i tak mam zamiar używać ochraniaczy
gdy będzie mokro i śnieżnie.

Pozdr-
-Rowerex

zima: defroster vs mw80