zima podobno idzie do Polski?

Data: 2010-11-24 13:24:36
Autor: PaweL
zima podobno idzie do Polski?
cześć

W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
Zakładać już zimówki?
(jeżdżę po Warszawie)

pozdrawiam
Paweł

ps.
w bajki o utracie "właściwości gumy" w niskich temp. nie wierzę.

Data: 2010-11-24 06:23:44
Autor: tadek
On 24 Lis, 13:24, "PaweL" <lespawma...@interia.pl> wrote:
[...]

zimówki to jedno / ja założyłem jeszcze w październiku/ ALE płyn
przeciwmroźny w spryskiwaczach trzeba mieć ,bo jak zamarznie to może
być kłopot.

Data: 2010-11-24 13:30:06
Autor: MadMan
zima podobno idzie do Polski?
Dnia Wed, 24 Nov 2010 13:24:36 +0100, PaweL napisał(a):

Czy ktoÂś widziaÂł zimĂŞ idÂącÂą w naszÂą stronĂŞ?

Ja wyglądam za okno i widzę nieco śniegu. Na termometrze w okolicach +2.
w bajki o utracie "wÂłaÂściwoÂści gumy" w niskich temp. nie wierzĂŞ.

No bo guma właściwości nie traci tylko zmienia :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-24 13:31:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:icj07j$a2j$1usenet.news.interia.pl...
cześć

W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?

Tak.
W Poznaniu pada śnieg z deszczem i jest niewiele ponad 0 stopni.

Data: 2010-11-24 13:34:26
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik PaweL napisał:

[...]

W Jaworznie przed 40 min spadlo kilka platkow sniegu a w Katowicach przez chwile bylo nawet bialo (trawniki itp) - looknij sobie na kamerki internetowe w sieci :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 04:47:45
Autor: Mateusz
zima podobno idzie do Polski?
W Katowicach obecnie coś pruszy ;) mam okna na A4 i póki co jest
spokojnie na obu jezdniach.

Data: 2010-11-24 13:58:05
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Mateusz napisał:

W Katowicach obecnie coś pruszy ;) mam okna na A4 i póki co jest
spokojnie na obu jezdniach.
Poczekaj do godziny 14:30 i pozniej az ludki wyjda z pracy i sie wystrasza - obym sie mylil :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 06:24:43
Autor: Mateusz
zima podobno idzie do Polski?
On 24 Lis, 13:58, Gabriel 'wilk'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik Mateusz napisa :

> [...]
> spokojnie na obu jezdniach.

Poczekaj do godziny 14:30 i pozniej az ludki wyjda z pracy i sie wystrasza - obym sie mylil :-)

wiem ;) bedzie miazga ;)

Data: 2010-11-24 14:00:44
Autor: Albercik
W dniu 24.11.2010 13:24, PaweL pisze:
[...]

Rybnik, przez chwilę się biało zrobiło, co chwila pada bliżej nie określone coś, temperatura nieco powyżej zera, droga mokra. Jak w nocy chwyci przymrozek to może być "ciekawie".

Wczoraj kupiłem i założyłem bieżnikowane zimówki, wyprodukowane dzień wcześniej, a zrzuciłem stare zimówki, które to dojeżdżałem przez lato.
Różnica w trzymaniu ogromna, na poprzednich lekkie dodaniu gazu na zakrętach powodowało włączenie się ESP, na obecnych kapciach muszę się zdecydowanie bardziej postarać aby się włączyło.
Poprzednie opony bieżnika miały jeszcze sporo, więc to nie bieżnik a guma ma wpływ na przyczepność(oczywiście nie piszę o zaspach śnieżnych czy przeprawach przez kałużę, lecz o zwykłej mokrej drodze)

Zobaczymy jak się te bieżnikowane spiszą w dłuższym czasie, na chwilę obecną jestem zadowolony. Może szumią trochę bardziej ale nie jest źle. Z wyważeniem nie było problemów.

Data: 2010-11-24 14:03:41
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik PaweL napisał:

[...]

http://kontakt24.tvn.pl/temat,przyszla-zima,41405.html

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 14:58:56
Autor: mz
zima podobno idzie do Polski?
Tak widze zime za oknem. Na samochodach leży śnieg. Temp ok 0.
Białogard

Data: 2010-11-24 15:59:04
Autor: szerszen
zima podobno idzie do Polski?

Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icj07j$a2j$1@usenet.news.interia.pl...

(jeżdżę po Warszawie)

wyluzuj, w ostatnia zime, zimowki kupilem dopiero w styczniu, a poprzednie dwie wogole przejezdzilem na letnich :)

Data: 2010-11-24 16:03:44
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-11-24 15:59, szerszen pisze:
wyluzuj, w ostatnia zime, zimowki kupilem dopiero w styczniu, a
poprzednie dwie wogole przejezdzilem na letnich :)

to znaczy, że nie jeździłeś za wiele :)

--
krzysiek82

Data: 2010-11-25 11:15:02
Autor: szerszen

Użytkownik "krzysiek82" <gnojowni@mowimy-nie.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ced29c6$0$22805$65785112@news.neostrada.pl...

to znaczy, że nie jeździłeś za wiele :)

jezdzilem sporo, ale tylko po wawie, a zimowki kupilem jedynie dla tego, ze mialem problem z poruszaniem sie pod blokiem, jakbym osiedlowe uliczki i zatoczki mial tak odsniezone jak zwykle ulice, to bym ich nie kupil

Data: 2010-11-24 16:27:02
Autor: Lewis
zima podobno idzie do Polski?
W dniu 2010-11-24 13:24, PaweL pisze:
cze��

W weekend zn�w postraszyli atakiem przyrody. W �rod� mia�o by� �nie�nie i
mro�no. I jak zwykle podali nieprawd�.
Czy kto� widzia� zim� id�c� w nasz� stron�?
Zak�ada� ju� zim�wki?
(je�d�� po Warszawie)

pozdrawiam
Paweďż˝

ps.
w bajki o utracie "w�a�ciwo�ci gumy" w niskich temp. nie wierz�.

Białystok temp +4 - +5, deszcz i brak śniegu... taka zima może być ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-24 16:48:14
Autor: MadMan
Dnia Wed, 24 Nov 2010 16:27:02 +0100, Lewis napisał(a):

Białystok temp +4 - +5, deszcz i brak śniegu... taka zima może być ;)

Przypominam że zima się kalendarzowo dopiero za miesiąc zaczyna... :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-24 21:28:48
Autor: jerzu
zima podobno idzie do Polski?
On Wed, 24 Nov 2010 13:24:36 +0100, "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl>
wrote:

Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?

Coś tam własnie pada - Warszawa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-25 00:30:10
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Na południu dziś poprószyło (przynajmniej okolice Bochni i Nowego Sącza), teraz 2 cm leżą na dachach, z ziemi juz zjechało (jest powyżej zera).

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-26 04:34:44
Autor: J.F.
> [...]

mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?

W poznaniu sypalo.

Zakładać już zimówki? (jeżdżę po Warszawie)

Od lat jest tak ze w listopadzie mamy pierwszy atak zimy, a potem dlugo, dlugo nic.

Ale .. zimowki sie zaklada na poczatku listopada lub jeszcze w pazdzierniku, zeby byc przygotowanym na ten atak :-)

J.

zima podobno idzie do Polski?