zima podobno idzie do Polski?

Data: 2010-11-24 13:34:26
Autor: Gabriel 'wilk'
zima podobno idzie do Polski?
Użytkownik PaweL napisał:

cześć

W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
Zakładać już zimówki?
(jeżdżę po Warszawie)
W Jaworznie przed 40 min spadlo kilka platkow sniegu a w Katowicach przez chwile bylo nawet bialo (trawniki itp) - looknij sobie na kamerki internetowe w sieci :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 04:47:45
Autor: Mateusz
zima podobno idzie do Polski?
W Katowicach obecnie coś pruszy ;) mam okna na A4 i póki co jest
spokojnie na obu jezdniach.

Data: 2010-11-24 13:58:05
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Mateusz napisał:

W Katowicach obecnie coś pruszy ;) mam okna na A4 i póki co jest
spokojnie na obu jezdniach.
Poczekaj do godziny 14:30 i pozniej az ludki wyjda z pracy i sie wystrasza - obym sie mylil :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 06:24:43
Autor: Mateusz
zima podobno idzie do Polski?
On 24 Lis, 13:58, Gabriel 'wilk'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik Mateusz napisa :

> W Katowicach obecnie co pruszy ;) mam okna na A4 i p ki co jest
> spokojnie na obu jezdniach.

Poczekaj do godziny 14:30 i pozniej az ludki wyjda z pracy i sie wystrasza - obym sie mylil :-)
pozdrawiam

wiem ;) bedzie miazga ;)

zima podobno idzie do Polski?