zima podobno idzie do Polski?

Data: 2010-11-24 14:00:44
Autor: Albercik
zima podobno idzie do Polski?
W dniu 24.11.2010 13:24, PaweL pisze:
cześć

W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i
mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
Zakładać już zimówki?
(jeżdżę po Warszawie)

pozdrawiam
Paweł

ps.
w bajki o utracie "właściwości gumy" w niskich temp. nie wierzę.

Rybnik, przez chwilę się biało zrobiło, co chwila pada bliżej nie określone coś, temperatura nieco powyżej zera, droga mokra. Jak w nocy chwyci przymrozek to może być "ciekawie".

Wczoraj kupiłem i założyłem bieżnikowane zimówki, wyprodukowane dzień wcześniej, a zrzuciłem stare zimówki, które to dojeżdżałem przez lato.
Różnica w trzymaniu ogromna, na poprzednich lekkie dodaniu gazu na zakrętach powodowało włączenie się ESP, na obecnych kapciach muszę się zdecydowanie bardziej postarać aby się włączyło.
Poprzednie opony bieżnika miały jeszcze sporo, więc to nie bieżnik a guma ma wpływ na przyczepność(oczywiście nie piszę o zaspach śnieżnych czy przeprawach przez kałużę, lecz o zwykłej mokrej drodze)

Zobaczymy jak się te bieżnikowane spiszą w dłuższym czasie, na chwilę obecną jestem zadowolony. Może szumią trochę bardziej ale nie jest źle. Z wyważeniem nie było problemów.

zima podobno idzie do Polski?