zima w mie¶cie

Data: 2012-02-19 19:50:50
Autor: Robert Ostrowski
zima w mie¶cie
Data: 2012-02-20 12:17:34
Autor: Alfer_z_pracy
zima w mie¶cie
Robert Ostrowski napisał:
Moje wypociny.
http://www.czasnarower.pl/artykul/4943

"Więc ja się pytam po raz niewiadomo który ... po co ZDM buduje drogi rowerowe skoro na okres zimy, która teoretycznie trwa u nas 3 miesi±ce, sa one niedostępne dla użytkowników, dla których s± one budowane?"

Robert, ale czego oczekujesz? Wolałby¶ żeby tych DR nie było w ogóle bo w zimie garstka zapaleńców ma z nimi kłopot? Bynajmniej nie cieszę się z nieod¶nieżonych DR w WAW ale jestem w stanie to zrozumieć w aspekcie ekonomicznym. Tym bardziej że Twoje 3 miesi±ce niedziałania DR w rzeczywisto¶ci polskiej zimy s± raptem może paroma tygodniami. Do stycznia ¶niegu nie było w ogóle.

A.

Data: 2012-02-20 08:20:49
Autor: Marek
zima w mie¶cie
W Gliwicach za UM jest od¶nieżona DDR, a nieod¶nieżony chodnik, więc
teraz ¶cieżka rowerowa jest chodnikiem. Choć wła¶ciwie tam zawsze tak
było :).

--
Marek

Data: 2012-02-22 17:16:38
Autor: Robert Ostrowski
zima w mie¶cie
Marek <h.art@op.pl> napisał(a):
W Gliwicach za UM jest od=B6nie=BFona DDR, a nieod=B6nie=BFony chodnik, wi=
=EAc
teraz =B6cie=BFka rowerowa jest chodnikiem. Cho=E6 w=B3a=B6ciwie tam zawsze=
 tak
by=B3o :).

--
Marek

Ale DDR s± szersze niż chodniki więc z ddr zrobienie ci±gu pieszo/rowerowego
na okres zimowy jest sensowne.

Data: 2012-02-22 17:14:58
Autor: Robert Ostrowski
zima w mie¶cie
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
[...]

Chciałbym aby RD były od¶nieżane tak samo jak s± odsnieżane jezdnie dla
samochodów. Gdybym roweru używał do weekendowych wycieczek to bym miał w
czarnej d... ale ja rowerem jeżdże komunikacyjnie. dlaczego jaki¶ złamas w
samochodzie ma mieć lepiej niż ja...

Data: 2012-02-22 17:32:48
Autor: rmikke
zima w mie¶cie
Dnia Wed, 22 Feb 2012 17:14:58 +0000 (UTC), Robert Ostrowski naskrobał/a:

[...]

BO GO STAC! :D

Oraz, odwroc sobie sytuacje - przeciskasz sie miedzy samochoami pod czerwonym,
stajesz na poczatku, a tam tlum kierowiec sobie mysli "dlaczego jakis zlamas na
rowerze ma miec lepiej, niz ja..." - i potem blokuja kazdy wolny kawalek
przejazdu.

Wyluzuj, i tak na ogol to Ty masz lepiej, od kierowiec...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-23 07:21:08
Autor: piecia aka dracorp
zima w mie¶cie
Dnia Wed, 22 Feb 2012 09:32:48 -0800, rmikke napisał(a):

Wyluzuj, i tak na ogol to Ty masz lepiej, od kierowiec...
A widziałeś na jakimś skrzyżowaniu żeby kierowca wciskał przycisk by móc przejechać albo żeby przepychał auto przez nie? Ja nie widziałem a dla rowerzysty to norma.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-02-23 12:26:52
Autor: rmikke
zima w mie¶cie
Dnia Thu, 23 Feb 2012 07:21:08 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskrobał/a:

[...]

Powtarzaj za mna:
Ooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....... :D

A przycisk dla kierowiec znajdziesz przy ktoryms przejezdzie przez tory kolejowe
w Ursusie.

Data: 2012-02-23 11:11:16
Autor: Alfer_z_pracy
zima w mie¶cie
Robert Ostrowski napisał:
Chciałbym aby RD były od¶nieżane tak samo jak s± odsnieżane jezdnie dla samochodów.

Jak już będziemy pod względem bogactwa drug± Szwajcari± (a nie będziemy) lub pod względem rowerowym drug± Holandi± (a nie będziemy) to z pewno¶ci± DR będ± codziennie od¶nieżane.

Póki co jeste¶my biedni, szuka się oszczędno¶ci i znajduje się je np. w dziedzinach, które s± nazwijmy to "niszowe". Na rowerach zim± jeĽdzi parę procent społeczeństwa a może nawet mniej, a koszty odsnieżenie DR stanowiłyby całkiem spory wydatek. Czy mi się to podoba? Niekoniecznie, ale taki jest lajf.

Po dzisiejszej jeĽdzie miejskiej szczerze powiem, że w zamian za nieod¶nieżone DR wolałbym, aby warszawskie ulice były bez tych dziur i kolein. Dzi¶ leje deszcz, na jezdniach jest hardkor - momentami jedzie się przez x-set metrów tak jakby korytem rzeki, zwłaszcza na starszych nieromontowanych ulicach. Dobrze, że w pracy mam możliwo¶ć wysuszenia ciuchów ;-)

A.

Data: 2012-02-23 10:23:05
Autor: Olgierd
zima w mie¶cie
On Thu, 23 Feb 2012 11:11:16 +0100, Alfer_z_pracy wrote:

Dobrze, że w pracy mam możliwość wysuszenia ciuchów ;-)

A gdzie suszysz?

Bo ja w takie dni zakładam za takie biurko, nogawki przy ścianie (nie widać), a górę przykrywam kaskiem ;-) Po 8 godzinach gacie są suche :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-02-23 11:30:41
Autor: Alfer_z_pracy
zima w mieście
Olgierd napisał:
A gdzie suszysz?

Muszę wyjść ze studia, skręcam w lewo, jeszcze raz w lewo, potem jakieś 8 metrów prosto i tam jest magiczny kalorofer.

Bo ja w takie dni zakładam za takie biurko, nogawki przy ścianie (nie widać), a górę przykrywam kaskiem ;-) Po 8 godzinach gacie są suche :)

Wydaje mi się, że powinieneś to sfotografować i pokazać światu. Wtedy już nic nie będzie takie same!

Pzdr
A.

Data: 2012-02-23 10:42:40
Autor: Olgierd
zima w mie¶cie
On Thu, 23 Feb 2012 11:30:41 +0100, Alfer_z_pracy wrote:

A gdzie suszysz?

Muszę wyjść ze studia, skręcam w lewo, jeszcze raz w lewo, potem jakieś
8 metrĂłw prosto i tam jest magiczny kalorofer.

Spory kawaĹ‚ek. Dobrze, ĹĽe jeszcze nie ukradli :)
[...]

No właśnie na zdjęciu nie byłoby tego tak widać :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-02-21 11:28:19
Autor: Paweł Pontek
zima w mie¶cie
W dniu 2012-02-19 20:50, Robert Ostrowski pisze:
Moje wypociny.

http://www.czasnarower.pl/artykul/4943

Nie ma co się denerwować. Tzw. drogi rowerowe w W-wie i tak nie bardzo nadaj± się do sensownej, a tym bardziej bezpiecznej jazdy. Przynajmniej zim± jest wymówka i nie trzeba się aż tak "kryć" na drodze przed kierowcami autobusów i wszelkiej ma¶ci strażnikami oraz policjantami.

PABLO

Data: 2012-02-21 13:18:53
Autor: Wilk
zima w mie¶cie
On 21 Lut, 11:28, Paweł Pontek <ppon...@interia.pl> wrote:

[...]

Dokładnie tak, jaki¶ czas temu zapomniałem lampek i dla ¶więtego
spokoju wracałem z pracy ¶cieżkami i chodnikami - to się po prostu
jechać nie dało. Roberto ma o tyle inaczej - że jeĽdzi do roboty Tras±
Siekierkowsk± i nie lubi jechać  ruchliw± ulic±, więc go nieod¶nieżona
¶cieżka bardziej wnerwia. Ale prawda jest też taka - że rowerzystów
zim± jest za mało by miastu opłacało się wydawać spore pieni±dze na
ich od¶nieżanie, a zim± z reguły jeżdż± bardziej zaawansowani
rowerzy¶ci, przyzwyczajeni do ruchu na ulicach.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-02-22 17:21:21
Autor: Robert Ostrowski
zima w mie¶cie
Paweł Pontek <ppontek@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Nie ma co się denerwować. Tzw. drogi rowerowe w W-wie i tak nie bardzo nadaj± się do sensownej, a tym bardziej bezpiecznej jazdy. Przynajmniej zim± jest wymówka i nie trzeba się aż tak "kryć" na drodze przed kierowcami autobusów i wszelkiej ma¶ci strażnikami oraz policjantami.

Pod warunkiem, że masz alternatywę. Dla Trasy Siekierkowskej alternatywy nie
ma. Szczerze żałuję, że TS ma status drogi szybkiego ruchu a nie zwykłej ulicy
miejskiej z licznymi skrzyżowaniami ¶wiatłami etc. Wówczas podróżowanie w
zimie byłoby sensowne a tak aby jechać po od¶niezonym musisz co i raz rower
przerzucać przez barierkę. Je¶li jest pusty to jest to mały problem ale jak w
sakwach masz 30 kg to ta operacja ani nie jest szybka, ani łatwa, ani bezpieczna.

Data: 2012-02-22 17:38:12
Autor: rmikke
zima w mie¶cie
Dnia Wed, 22 Feb 2012 17:21:21 +0000 (UTC), Robert Ostrowski naskrobał/a:

> [...]

sakwach masz 30 kg to ta operacja ani nie jest szybka, ani łatwa, ani

Nie wiem dokladnie, skad i dokad jezdzisz, ale moze latwiej by bylo po prostu
pojechac jak samochod? O Fieldoefa na pewno da sie ladnie zjechac na jezdnie
Walu i wjechac jezdnia, nie robie tego glownie dlatego, ze zwykle odbijam w bok
pod sanktuarium. Ale na Polska juz mozna zjechac, troche nadkladajac. Potem pod
ZUS...