zimny diesel

Data: 2013-05-04 21:52:13
Autor: gadacz
zimny diesel
W dniu 2013-05-04 13:58, megrimsNO@interia.pl pisze:
Jak w temacie.
Jak jest zimny po nocy, to zapala i od razu gaśnie.
Jak drugi raz zapalimy, to chodzi normalnie.
Silnik to BMW M47N2

jakieś pomysły?

Na temat nie,
ale nie sądziłem, że po mojej nieobecności na grupie,
takie ikony jak Twoja osoba, jeszcze tutaj będą.
Pamiętam ten piękny strzał, wtedy miałeś siakiegoś "mesia" AMG,
a teraz na szachownice się przerzucił? no profanacja ;)

pozdrawiam
gadacz

Data: 2013-05-05 09:02:31
Autor: megrimsNO@interia.pl
zimny diesel
On 05/04/2013 09:52 PM, gadacz wrote:
[...]

zawinÄ…Å‚em starÄ… beeme dla funu.
Gwiazde nadal mam, ale innÄ….

Data: 2013-05-05 22:57:16
Autor: Maciek
zimny diesel
W dniu 2013-05-04 21:52, gadacz pisze:
[...]
Kryzys podobno dopiero idzie, więc kto wie, czy kiedyś nie doczekamy się
postów megrimsa na temat problemów z odpalaniem jego świeżo zagazowanej
Pandy ;-)

Maciek

Data: 2013-05-06 23:55:42
Autor: gadacz
zimny diesel
W dniu 2013-05-05 22:57, Maciek pisze:
[...]

Wtedy to zapewne rzucÄ™ picie ;)
herbaty oczywiście, bo kawy już nie tykam ;p

pozdrawiam
gadacz

zimny diesel