zimowanie czyli czy spuszczać powietrze z amora

Data: 2009-11-09 22:31:56
Autor: amrac
zimowanie czyli czy spuszczać powietrze z amora
No kurde chłopaki, nie wiem. Ale jestem takim typem, że jak czegoś nie wiem to się dopytuje. Swego czasu żyłem w przekonaniu, że jazda na blokadzie nie może szkodzić widelcowi, w końcu po to została stworzona. A jednak lepiej tego "unikać".

zimowanie czyli czy spuszczać powietrze z amora